וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוז קורפ בדרך לסינדיקציה?

ענת קם

15.4.2009 / 19:55

התאגיד בבעלות רופרט מרדוק מקים יחידה לשיתוף תכני חדשות בין שלוחותיו השונות. חיסכון בהוצאות, או צעד לקראת הפיכת התאגיד לגוף תקשורת גלובלי?

תאגיד התקשורת ניוז קורפ מקים יחידה לשיתוף תכני חדשות בין החברות שבבעלותו. על פי אתר הוליווד ריפורטר ג'ון מודי, עד לאחרונה סגן נשיא בנושא חדשות של Fox News, יעמוד בראש היחידה החדשה ויהיה כפוף ישירות ליושב ראש ניוז קורפ רופרט מרדוק.

ניוז קורפ מחזיקה בארצות הברית בעיתון ניו יורק פוסט, באולפן הסרטים פוקס המאה ה-20, ברשת Fox News וביותר מ-30 תחנות טלוויזיה, המגיעות ליותר מ-40% ממשקי הבית בארה"ב. בנוסף, ניוז קורפ משדרת תוכניות טלוויזיה בחמש יבשות ומוציאה לאור 175 עיתונים. ב-2007 רכש התאגיד את העיתון "וול סטריט ג'ורנל" ב-5 מיליארד דולר. בבריטניה מחזיק ניוז קורפ בטבלואיד הגדול ביותר – סאן.

מרדוק אמר: "הקמת היחידה החדשה, לשיתוף תכני חדשות בעלי ערך ורתימת הכוח של המקורות העיתונאיים הרבים של ניוז קורפ, חיונית להצלחה שלנו כגוף תקשורת גלובלי". מהחברה נמסר, כי מודי יעבוד בשיתוף פעולה עם ראשי מערכות החדשות מכל חברות התאגיד כדי לשפר את יעילות סיקור החדשות וזיהוי המקומות בהם ניתן לחסוך בהוצאות. כמו כן, הוא יבחן את שיתופי הפעולה של החברה ברחבי העולם ואת הסתמכותה על סוכנויות ידיעות עולמיות.

ג'ון מודי אמר: "לכבוד הוא לי לעמוד בראש היוזמה החדשה הזו בתקופה קריטית לתעשיה שלנו, כששינויים לעתים קרובות יוצרים הזדמנויות. ניוז קורפ מאמצת חידושים יותר מכל חברה בנוף התקשורתי הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully