וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רוזלם פוסט והעיר הגדולה

ענת קם

19.4.2009 / 0:28

קצת ציונות להגדלת התפוצה: הניו יורק פוסט יצרף בימי ראשון מוסף שבועי ובו 48 עמודים מהג'רוזלם פוסט

העיתון האמריקאי הניו יורק פוסט יכלול תכנים מההג'רוזלם פוסט הרואה אור בישראל. אתר הניו יורק טיימס מפרסם כי העיתון הניו יורקי, המוכר בעמדתו הפרו-ישראלית, יפיץ מדי יום ראשון מוסף מיוחד שיכלול תכנים שנכתבו במיוחד על ידי המערכת של הג'רוזלם פוסט. המוסף יצורף ל-105 אלף עותקים של הניו יורק פוסט שמחולקים במנהטן, ברוקלין וקווינס. הצדדים שומרים על חשאיות בנוגע לפרטים הפיננסיים של העיסקה.

דיוויד הורוביץ, העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט, אמר לניו יורק טיימס: "אלו יהיו 48 עמודים על פוליטיקה ודיפלומטיה, בריאות, מדע, עסקים ותרבות, בדגש על ישראל והאזור". סוזאן הלפין, דוברת הניו יורק פוסט, ציינה כי יוקם צוות מיוחד למכירת פרסומות במוסף החדש.

הניו יורק פוסט מחפש מזה תקופה ארוכה דרך להגדיל את המכירות והפרסום בגיליונות יום ראשון, היום הרווחי ביותר בשבוע עבור רוב העיתונים בארצות הברית, אולם דווקא עבור הניו יורק פוסט הוא מהווה בעיה. על פי בכירים בניוז קורפ, הניו יורק פוסט מפסיד עשרות מיליוני דולרים בשנה.

שיתוף הפעולה עם הניו יורק פוסט יצטרף להסכמי שיתוף תכנים שיש לג'רוזלם פוסט עם עיתונים ברחבי העולם, כולל אתר הפראבדה הרוסי, הדיילי אקספרס האנגלי, הצ'יינה פוסט הסיני וכן עיתונים ואתרים מגרמניה, קנדה, אוסטרליה ועוד. בתחילת 2008 החל העיתון להפיץ את הוול סטריט ג'ורנל לכל מנוייו. בעל העיתון הוא אלי עזור, שבבעלותו גם חברת צ'רלטון , תחנות הרדיו האזורי רדיו ללא הפסקה ורדיו 99, החינמון ישראל פוסט ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully