וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיפת הזהב

ענת קם

19.4.2009 / 12:38

העיתון מקור ראשון בחר בעיתונאי עמית סגל כדמות הבולטת בתקשורת הישראלית מבין אנשי הציונות הדתית. כבוד למגזר

כתב חדשות 2 עמית סגל נבחר לדמות לדמות הבולטת ביותר מהציונות הדתית בתקשורת הישראלית. הבחירה העשתה במסגרת פרוייקט מיוחד של העיתון מקור ראשון שיוצג בסוף השבוע הקרוב, “עשר הכיפות הבולטות" בחברה הישראלית. במסגרת הפרויקט נבחרו אישים בולטים בעשרה תחומים, ביניהם שר המשפטים הנכנס פרופסור יעקב נאמן בתחום המשפט, איש העסקים מוטי זיסר בתחום הכלכלי, האלוף במילואים יעקב עמידרור בתחום הביטחון,חתן פרס נובל פרופסור ישראל אומן באקדמיה ואישים בולטים נוספים.

סגל, 27,הוא הכתב הפרלמנטרי של חדשות 2 בארבע השנים האחרונות. קודם לכן עבד ככתב גלי צה"ל בכנסת. בנימוקי הבחירה נמסר מהעיתון: "במסגרת תפקידו מחזיק סגל ביכולת השפעה לא מבוטלת וחשיפה שלו עלולה לקבור קריירה פוליטית". העיתון מזכיר את פרשת ההצבעות הכפולות ב-2003 אשר נחשפה על ידי סגל והביאה לחיסול הקריירה הפוליטית של חבר הכנסת לשעבר לשעבר יחיאל חזן ולהעמדתו לדין.

עוד נמסר מהעיתון: "בעשור האחרון הספיק סגל הצעיר להיות כתב במקומון הירושלמי 'כל העיר', כתב הכנסת של גלי צה"ל ועורך ומגיש של תוכניות מרכזיות בתחנה הצבאית ובערוץ הכנסת. בשלוש השנים האחרונות הוא מככב כמעט מדי יום במהדורות החדשות של הערוץ השני ואם כל זה לא מספיק כדי לשכנע אתכם בגודל ההשפעה שלו, אז הנה ההוכחה המוחצת: במערכת הבחירות האחרונה הוא זכה לחיקוי בתכנית 'ארץ נהדרת'".

עמית סגל אמר היום לוואלה! ברנז'ה: “מודה על הבחירה המחמיאה, אם כי עולים אצלי בראש כמה מועמדים ראויים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully