וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה בעקבות קופה

איילה צורף

20.4.2009 / 15:28

מקאן אריקסון, וראובני-פרידן בין חמשת המשרדים המתמודדים על תקציבי הפרסום של כללית. גם תקציב הפרסום של מכבי יוצא למכרז

תקציב הפרסום של קופ"ח מכבי, הנאמד ב-7 מיליון שקל בשנה (לפי נתוני קופת החולים) יצא בקרוב למכרז. במקביל, יתנהל גם המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, על תקציב בהיקף של 9 מיליון שקל בשנה. במכרז לשירותי בריאות כללית יתמודדו משרדי הפרסום מקאן אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי, ראובני-פרידן וזרמון-גולדמן. מלבד באומן וזרמון, יתר המשרדים מטפלים כיום בנתח מתקציב הכללית.


ראשי משרד הפרסום גיתם שקלו להתמודד במכרז אך החליטו לבסוף שלא לגשת אליו. גם באדלר-חומסקי, אף הוא משרד שעומד בתנאי הסף להתמודדות במכרז על תקציב שירותי בריאות כללית, החליטו שלא להתמודד.

המכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח מכבי, תקציב שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-רבנאי, יערך במקביל. משרד הפרסום יהושע TBWA, המטפל בחלקו של התקציב העוסק בפרסום רשת מרפאות השיניים מכבי דנט, יוכל אף הוא לקחת חלק במכרז על התקציב הכללי.

בתחילה פירסמה הכללית מכרז על תקציב של 15 מיליון שקל ל-2009, אך לאחר כשבועיים הוחלט לצמצם את תקציב הפרסום ב-40% ל-9 מיליון שקל. זאת לאור צעדי ההתייעלות שנוקטת הקופה בעקבות הצפי לגירעון שנתי בסך 775 מיליון שקל ב-2009. צעדי ההתייעלות ננקטו לאחר שמנכ"ל הכללית, אלי דפס, הודיע לפני חודש על הכוונה לפטר 1,000 עובדים לאחר הפסח. בעקבות הצהרה זו החל סכסוך עבודה שבעקבותיו החלה שביתה בבתי החולים של הקופה ובמרפאות, ולאחר מכן, בתיווך ההסתדרות, החל מו"מ על כמות העובדים שיפוטרו ותנאי הפיטורין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully