וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק טיימס זכה בחמישה פרסי פוליצר

סוכנויות הידיעות

21.4.2009 / 14:29

אחד הפרסים בהם זכה בעיתון הוענק לו על חשיפת שערוריית המין בה כיכב התובע של מדינת ניו יורק. פרס ייחודי ניתן לאתר PolitiFact.com

ניו יורק טיימס ועיתונים גדולים אחרים שוב מככבים ברשימת זוכי פרס פוליצר לעיתונים. "יו יורק טיימס זכה בחמישה פרסים, בין היתר על חשיפת שערוריית המין שבה כיכב התובע הכללי של מדינת ניו יורק, אליוט ספיצר. בין העיתונים האחרים שזכו בפרסים: וושינגטון פוסט ולוס אנג'לס טיימס.

פרסים נוספים ניתנו על חשיפת פרשיות שחיתות, כמו זו שבה חשף "דטרויט פרי פרס" את שקריו של ראש העיר דטרויט על רומן שניהל עם עוזרת - והורשע ובעקבות זאת במתן עדות שקר.

פרשן "וושינגטון פוסט" זכה על כתיבת פרשנות על בחירתו של נשיא שחור ראשון. הפרסים הנוספים ל"ניו יורק טיימס" ניתנו על כיסוי בינלאומי בפקיסטן ואפגניסטן, צילום, ביקורת אמנות ותחקיר אודות העסקת גנרלים בדימוס כפרשני תקשורת.

פרס ייחודי ניתן לאתר PolitiFact.com, שהוקם על ידי "סט. פטרסבורג טיימס", המספק שירותי בדיקת עובדות. הפרס ניתן לאתר "על בחינת יותר מ-750 טענות פוליטיות, ואבחנה בין רטוריקה לעובדות". למרות שנפתחה קטגוריה לאתרי חדשות מקוונים בלבד, לא זכה אף אתר בפרס כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully