וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודעה למפעילי המזגנים

ענת קם

21.4.2009 / 11:44

לוח הקיץ של yes stars ישראלי: השיר שלנו בתיכון, דני הוליווד באייטיז, "פעם בחיים" בירושלים, לימור נחמיאס ברבנות וטל ברמן

לוח השידורים החדש של ערוץ yes stars ישראלי יעלה לשידור ביום ראשון ה-3 במאי וילווה במהלך שיווקי בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל. ערב השידורים יחל בשעה 19:20 עם רצועת נוער במסגרתה ישודרו העונה החמישית של "ראש גדול" והסדרה "תיכון השיר שלנו", סדרת הבת של "השיר שלנו". לאחר מכן ישודרו העונה השנייה של "דני הוליווד" שעלילתה מתרחשת בשנות ה-80, עונה נוספת של תכנית הבידור "y בעשר" ובכל ערב בשעה 21:30 תשודר אחת מהתכניות החדשות של הערוץ.

בימים ראשון ורביעי ב- 21:30 תשודר העונה הרביעית של "פעם בחיים" שצולמה כולה בירושלים. בימי שני במשבצת זו תשודר דרמת המקור "גירושים נפלאים" שיצרה לימור נחמיאס ועוסקת במשרד עורכי דין המתמחה בגירושים. בימים שלישי וחמישי תשודר "תרבות רעה”, של טל ברמן, שתעסוק בעולם התרבות והבידור.

יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes מסר: "אנחנו שמחים להציג לוח חדש ורענן שכולו יצירה ישראלית מקורית מגוונת. בבניית לוח השידורים הושקעה מחשבה רבה על מנת להעניק לכל אחד מבני הבית תכנים המותאמים לו, אך גם לשלב צפייה משפחתית מהנה יחד בשעות הערב כשכל בני הבית צופים בטלוויזיה".

השקת העונה החדשה תלווה בקמפיין שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובבתי הקולנוע בהשקעה של 3.5 מיליון שקל ויתמקד בקידום הסדרה "תיכון השיר שלנו". דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של חברת yes : "הבחירה בהתמקדות השיווקית ב-'תיכון השיר שלנו' נובעת מהשפעתם המכרעת של בני הנוער על קבלת ההחלטות במשפחה בדבר ספק הטלוויזיה בבית. 70% מכלל לקוחות החברה הינם משפחות עם ילדים ובני נוער, אשר הסדרה "תיכון השיר שלנו" מאפשרת להם להנות מצפייה משפחתית משותפת המתאימה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully