וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושב על הארגזים

ענת קם

21.4.2009 / 13:38

רביב דרוקר מונה בבלוג שלו את הסיבות למעבר התכנית שלו ושל עופר שלח מיום שישי לאמצע השבוע. ותודה לחזון של המנכ"ל

"שאף אחד לא יצפה מאיתנו לתוכנית תחקירים. זה גדול עלינו וגדול, מסתבר, בינתיים על הטלוויזיה הישראלית, על כל שלוחותיה וערוציה". כך כותב פרשן ערוץ 10 רביב דרוקר בפוסט שפרסם לפני שעה קלה בבלוג שלו בנענע 10. דרוקר מונה את הסיבות למעבר התכנית שלו ושל עופר שלח מיום שישי לאמצע השבוע ואת השינויים הצפויים לעבור עליה. לדבריו, מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי נימק את מעבר התכנית לאמצע השבוע בכך שאמר: ”אני לא רוצה להיות מנכ"ל רק של שעשועונים וריאליטי. אני רוצה מיומי הראשון פה גם תוכנית תחקירים רצינית".

בהקשר זה הנמיך דרוקר את הציפיות והתייחס גם לתכנית התחקירים של קשת: "גם 'עובדה', שאני מאוד מעריך, היא לא תכנית תחקירים. היא תוכנית מגזין טובה, שמצליחה מפעם לפעם להרים תחקיר ראוי. ברוב תוכניות 'עובדה' אין תחקירים. תחקיר רציני וחשוב זה מוצר, שאתה מצליח לייצר פעם בכמה חודשים. אין לנו יומרה להגיע לתחקיר בכל תוכנית. הלוואי ונגיע לתחקיר בחודש". עם זאת, הוסיף דרוקר כי הצעת ורשבסקי כללה הגדלת תקציב התכנית, צירוף כתב ותחקירנים למערכת, קיצורה לשעה, הוספת ימי צילום והפחתת מספר התכניות מ-52 ל-40 בשנה.

התכנית החדשה של עפר שלח ורביב דרוקר צפויה לעלות באמצע חודש מאי. במקום "שישי" תשודר תכנית חדשה בהגשת גיא זוהר שצפויה לעלות במהלך הקיץ. בינתיים מגיש דב גילהר בימי שישי מהדורה מקוצרת. השבוע זכתה המדורה לכ-6% צפייה, ירידה של כאחוז וחצי מהממוצע של שלח ודרוקר.

רונן זרצקי עורך "עובדה" סרב להתייחס לדבריו של דרוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully