וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ONE כבר לא צהוב

ענת קם

21.4.2009 / 17:04

מכבי תל אביב בכדורגל ויושב הראש שלה אביב בושינסקי תובעים 600 אלף שקל מאתר ONE ואופירה אסייג

קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב ויושב הראש שלה אביב בושינסקי הגישו לפני כשבועיים לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע על סך 600 אלף שקל נגד אתר ONE, העורכת אופירה אסייג והכתב אור שפונדר. בתביעה שהוגשה באמצעות עורכי הדין מורן מאירי ורז בן דור נטען כי בשש כתבות שפורסמו במהלך חודש מרץ הוצאה דיבת הקבוצה והתובעים דורשים פיצוי כספי ופרסום התנצלות.

אחת הידיעות בגינן הוגשה התביעה, מתייחסת לפרסום מתחילת חודש מרץ לפיו הקבוצה עתידה להמכר לאיש עסקים ישראלי ידוע. התובעים טוענים כי מדובר בחיסול חשבונות עמם. ידיעות נוספות מתייחסות אישית לבושינסקי ולעתידו בקבוצה. עוד טוענים מכבי ובושינסקי כי במספר מקרים כלל לא ניתנה להם אפשרות להגיב לידיעות. כמו כן, נטען כי חומרת הפרסומים גדולה במיוחד בשל הפופולריות הגבוהה לה זוכה האתר.

בתגובה למכתב ובו דרישה להתנצלות ששלחו עורכי הדין של מכבי ובושינסקי לפני הגשת התביעה, כתב עורך הדין שי אליאס, בא כוחם של ONE, אסייג ושפונדר כי אין בכוונתם להתנצל וטען כי כל הפרסומים אינם עוברים על חוק איסור לשון הרע וחלקם בגדר הבעת דעה לגיטימית. עוד כתב אליאס כי "עם כל הצער שבדבר, חרף כל זאת ביקשה מרשתך באופן אישי, להתנכל לכתב ולצנזר, להחרים ולסכל את עבודתו העיתונאית. במה הדברים אמורים - במהלך ישיבת השחקנים שהתקיימה בקרית שלום... אסרו על הכתב להגיע לסקר את פעילויות הקבוצה השונות, דבר אשר מהווה פגיעה אנושה בחופש הביטוי, בזכות הציבור לדעת ובחופש העיסוק של הכתב ומרשתי".

עורך הדין אליאס אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "כשנקבל את כתב התביעה נגיב בהתאם בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully