וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו מניעה נגד פיטורי מנהל קול המוזיקה

ענת קם

22.4.2009 / 17:11

אבי חנני עתר היום לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים נגד הדחתו וטען כי הדחתו נוגדת את ההסכם הקיבוצי ונהלי רשות השידור

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים הורה היום על הוצאת צו מניעה ארעי המעכב את פיטוריו של מנהל קול המוזיקה אבי חנני עד לדיון שיתקיים מחר בנושא. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, חנני הודח מתפקידו על ידי הועד המנהל של רשות השידור בתום תקופת הניסיון בת חצי שנה לאחר שלטענת הועד לא עמד בקריטריונים להמשך כהונתו בשל מינהל לא תקין.

חנני עתר היום לבית הדין נגד הדחתו באמצעות עורך הדין אופיר טל ממשרד אהרנסון שר אבולעפיה אמודאי ושות'. בעתירתו כתב, כי הדחתו נוגדת את ההסכם הקיבוצי ונהלי רשות השידור המחייבים שימוע לפני הדחה ועל כן אינה תקפה. בנוסף, טען חנני שמנהל את קול המוזיקה בפועל מאז 1991, כי על רקע איכות עבודתו במהלך השנים לא נדרשה כלל תקופת ניסיון לאחר מינויו, כפי שנקבע לכל מנהלי הרשתות בקול ישראל במסגרת המכרז שהתקיים לתפקידים לפני כחצי שנה. בעתירה נכתב כי המקרה בגינו הודח היה טעות בתום לב שחנני לא קיבל ממנו כל טובת הנאה וכי הוא חנני כלל לא הוזמן לישיבת הועד המנהל בה התקבלה ההחלטה בעניינו ולמד עליה מהתקשורת.

העתירה מתייחסת גם להסכם הקיבוצי עליו חתום חנני, לפיו הפסקת עבודה היא בסמכות המנהל הישיר או מנהל המדיום: "ההסכם אינו מעניק סמכות בעניין הפסקת קדנציה, או החלטה בעניין אישור תקופת ניסיון ליושב הרשות או לוועד המנהל והדבר גם מנוגד לאג'נדה הכללית שהיתה מקובלת ברשות לפיה הוועד המנהל אינו מתערב בנושאים אישיים". חנני אף מדגיש כי הועד המנהל פעל בניגוד לדעת מנהל קול ישראל בפועל אריה שקד ומנכ"ל הרשות מוטי שקלאר.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "איננו נוהגים להתייחס לנושאים הנמצאים בערכאות, תגובתנו תינתן לבית הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully