וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרץ שייך לפלאפון

ענת קם

22.4.2009 / 17:38

החברה השקיעה 3.86 מליון דולר בתקציב הפרסום לחודש. כמו תמיד לקראת הפסח: רשתות השיווק מובילות את דרוג תת הענפים

חברת פלאפון היא המפרסם המוביל לחודש מרץ 2009 עם השקעה של 3.86 מיליון דולר בתקציב הפרסום. גם המותג המוביל הוא פלאפון עם שווי של 3.82 מיליון דולר, כך עולה מנותני יפעת בקרת פרסום. מפעל הפיס נמצא במקום השני בטבלת המפרסמים עם השקעה של 2.86 מיליון דולר ובמקום השלישי רשת שופרסל עם השקעה של 2.76 מיליון דולר.

במקום השני בטבלת המותגים נמצא המותג לוטו מבית מפעל הפיס עם שווי של 2.28 מיליון דולר ובמקום השלישי המותג פרטנר-אורנג' בקטגוריית תקשורת סלולרית, עם שווי של 1.71 מיליון דולר.

רשתות השיווק הן תת הענף עם ההשקעה הגבוהה ביותר בתקציבי פרסום, 10.93 מיליון דולר. במקום השני בטבלת תת הענפים התקשורת הסלולרית עם הוצאה ריאלית לפרסום של 8.31 מיליון דולר ובמקום השלישי קטגוריית החשמל עם השקעה של 3.52 מיליון דולר.

נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: ''חודש מרץ הוא באופן מסורתי החודש שבו רשתות השיווק בולטות בפרסום לקראת חג הפסח, שהוא כידוע לכל חג של קניות והכנה לליל הסדר. בחודש מרץ הוציאו רשתות השיווק הוצאה ריאלית לפרסום של כ-11 מליון דולר. חודש מרץ השנה מאופיין בשלל השקות: פלאפון עם הרשת החדשה, חלב טרה, הלוטו החדש ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully