וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון מחכה ל-ONE

ענת קם

23.4.2009 / 17:41

ONE יפעיל את אתר האינטרנט של הועד האולימפי עד לאחר אולימפיאדת לונדון שתתקיים ב-2012

הועד האולימפי בישראל ואתר הספורט ONE חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לארבע השנים הקרובות. במסגרת ההסכם, עד לסיום אולימפיאדת לונדון 2012 יפעיל ONE את האתר הרשמי של הועד האולימפי. האתר החדש יעלה בחודש יוני הקרוב בכתובת Olympic.one.co.il. בנוסף, במסגרת ההסכם יהפוך ONE לנותן חסות רשמי של הועד האולימפי.

באתר החדש יופיעו כתבות, עדכונים וסיקורים וכן יתקיימו צ'טים עם ספורטאים אולימפיים מובילים. האתר יסקר מקרוב את המשחקים האולימפיים האירופאים לנוער שיתקיימו בחודש יולי הקרוב בפינלנד והמשחקים האולימפיים העולמיים הראשונים לנוער שיתקיימו בקיץ 2010 בסינגפור. כמו כן עתידה לעלות באתר "החוויה האולימפית", השלוחה האינטרנטית של מוזיאון הוועד האולימפי השוכן במתחם הרב ספורט בהדר יוסף בתל אביב.

אודי מילנר, מנכ"ל ONE: "כמי שפועלים לכיסוי נרחב של מגוון הענפים הספורטיביים בישראל, אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי בישראל. אני משוכנע שהספורט האולימפי ייחשף אצלנו בצורה נרחבת בפני מיליוני גולשים חובבי ספורט".

אפרים זינגר מנכ"ל הועד האולימפי: "אנו שמחים מאד שהאתר הרשמי של הוועד האולימפי, ארגון הגג של הספורט בישראל יהיה מעתה חלק בלתי ניפרד מאתר ONE, אתר הספורט המוביל בישראל ובכך תינתן חשיפה גדולה לפעילות הוועד האולימפי בישראל, לספורט האולימפי בישראל לתנועה האולימפית וערכיה".

  • עוד באותו נושא:
  • one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully