וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב מעריב ג'קי חוגי זכה בפרס "בני ברית" ל-2008

ענת קם

24.4.2009 / 2:10

חתן פרס ישראל דב יודקובסקי זכה באות מפעל חיים מטעם הארגון. כתב הג'רוסלם פוסט חביב רטיג זכה בציון לשבח

כתב מעריב ג'קי חוגי הוא חתן הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית לשנת 2009 על מצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית על שם וולף והילדה מטסדורף, כך החליט חבר השופטים בישיבתו היום. חוגי נבחר בעקבות סדרת כתבות שפרסום בין החודשים יוני-דצמבר 2008 על אודות קהילות יהודיות בבחריין, לבנון, עירק ותימן. עוד הוחלט להעניק ציון לשבח לכתב עיתון התפוצות של הג'רוסלם פוסט חביב רטיג ואות מפעל חיים לדב יודקובסקי, העורך הראשי של ידיעות אחרונות ומעריב לשעבר, זוכה פרס סוקולוב ופרס ישראל בתחום התקשורת.

הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל והתפוצות מוענק זו השנה ה-16 ברציפות. יושב ראש ועדת הפרס השנה היה יועץ ראש הממשלה לתקשורת לשעבר דן פתיר וחברי הועדה היו ראש היחידה ללימודי תקשורת ועיתונאות באוניברסיטת בר אילן ד"ר יהודית אורבך, מו"ל ועורך כתב העת "אריאל" לשעבר אשר וייל והעיתונאי שלמה נקדימון. נשיא מפעל הפרס הוא נשיא אוניברסיטת תל אביב לשעבר פרופסור איתמר רבינוביץ.

הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית ניתן על שם העיתונאי וולף מטסדורף, עורך כתב העת של המרכז העולמי של בני ברית בשפה האנגלית "Leadership Briefing" ואשתו הילדה מטסדורף. ארגון בני ברית הוא הארגון היהודי הוותיק והמוכר ביותר בעולם, הפעיל ב-58 מדינות ומטהו בוושינגטון והוא מתמקד בהידוק הקשרים ישראל-תפוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully