וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מתעצבן

ענת קם

26.4.2009 / 0:50

בן כספית תוקף את עיתון הארץ: "אם תפרוץ מלחמת העולם השלישית, היא לא תקבל כותרת גדולה יותר מזו שקיבלו פושעי צה"ל"

עיתונאי מעריב בן כספית תקף בסוף השבוע את התנהלות עיתון הארץ בטורו במוסף לשבת של העיתון. כספית התייחס לפרסום מסקנות צוותי החקירה שבדקו את פעילות צה"ל בעזה במבצע "עופרת יצוקה" ביום חמישי בהארץ וכתב: "אם תפרוץ מלחמת העולם השלישית (שכבר פרצה, בעצם), היא לא תקבל כותרת גדולה יותר מזו שקיבלו פושעי צה"ל".

עוד כתב כספית, כי לאחר שמסקנות התחקיר גילו שלא היו פגיעות מכוונות באזרחים אלא טעויות, "הארץ לא הצליח להתאושש. יכול להיות שאנחנו, בעצם, לא כאלה רוצחים מתועבים? קשה, באמת שזה קשה. במקום לטפל בנושא בקונטקסט הנכון שלו... העדיף מי שהעדיף להשתלח ברמטכ"ל (שהעז לשלוח להצגת התחקיר את סגנו, שומו שמים), להשתלח בצה"ל, להשתלח בדובר צה"ל, להשתלח בכל מי שאפשר, חוץ מלהשתלח במי שצריך: בעצמו". כספית התייחס לטורו של הפרשן הצבאי של הארץ עמוס הראל שכתב כי התחקיר אינו ממצה. בסיום דבריו כותב כספית: "אז האם צה"ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם? עד כמה שצבא יכול להיות מוסרי, כנראה שכן. עד שיוכח אחרת (ב'הארץ')".

ברקע הפרסום של כספית עומדת המתיחות האחרונה בין מעריב והארץ שנובעת מאיום התביעה של מעריב נגד הארץ, שלטענת מעריב מנסה להביא לסגירתו.

הארץ, עמוס הראל ובן כספית סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully