וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר אילן פוטר מעיתון הארץ

ענת קם

26.4.2009 / 11:51

הכתב יעזוב את תפקידו כחלק מגל הקיצוצים שבוצע בעיתון לפני מספר חודשים. "אני מקווה להמשיך לכתוב ואני מקווה שזה יהיה בהארץ"

כתב הכנסת של הארץ שחר אילן עוזב את העיתון. בפוסט שפרסם הבוקר בבלוג שלו ב-TheMarker Café כתב אילן כי הוא פוטר לפני כחצי שנה כחלק מגל הקיצוצים שבוצע בעיתון, אך סוכם שהוא ימשיך בתפקידו מספר חודשים נוספים: "הוסבר לי שלמרות שביעות הרצון מעבודתי, עלותי יקרה מדי. אני כמובן לא שלם עם ההחלטה הזו, אבל היא לא היתה שלי". אילן עוזב לטובת ארגון חדש למען חופש דת ומצפון שמייסד מנכ"ל האיגוד העולמי ליהדות מתקדמת הרב אורי רגב, שם יכהן כסמנכ"ל מחקר והסברה.

שחר אילן מונה לכתב הארץ בכנסת לפני כשנתיים במקומו של גדעון אלון. הוא חבר מערכת הארץ מאז 1991 ומזוהה בתקופה זו עם סיקור תחום החרדים. במהלך תקופה זו ערך את חלק ב' של העיתון ובעבר ערך את המקומון הירושלמי של רשת שוקן, "כל העיר".

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוסיף אילן: "אני מצטער שאני עוזב את התפקיד שאהבתי, אני מאוד שמח שאני יוצא לדרך חדשה בארגון שלדעתי יהפוך לארגון חשוב בחברה הישראלית ויעסוק בנושא חשוב של חופש דת ומצפון. אני מקווה להמשיך לכתוב ואני מקווה שזה יהיה בעיתון הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully