וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל סטימצקי: המכירות גדלו ב-9% ב-2008 לעומת השנה הקודמת

עדי דברת

26.4.2009 / 13:49

איריס בראל הציגה את היוזמה החדשה של הרשת: אוטוספר - רכב גדול עם ספרים אשר יגיע למקומות שונים בארץ

"הצגנו גידול של 9% במכירות 2008 לעומת אשתקד", כך סיפרה איריס בראל, מנכ"ל רשת סטימצקי, במסיבת עיתונאים שקיימה הרשת לסיכום שנת 2008 ולהצגת שיתוף הפעולה עם רשת צמצם, במסגרתו תקים סטימצקי עמדות להוצאת ספר תמונות בעיצוב אישי.

בקיזוז מכירות רשת "צליל", שנרכשה ע"י סטימצקי, עומד הגידול במכירות על 8%. עוד נמסר מהרשת כי הגידול במכירות המוסיקה ברשת צמחו ב-30% לעומת 2007 וחל גידול של רבע מיליון לקוחות נכנסים מאשר ב-2007.

בשנת 2008 הגדילה הרשת ב-75% את מספר נקודות המכירה שלה. מהרשת נמסר כי בכוונתה לפתוח 50 נקודות מכירה נוספות ב-2009.

בראל הוסיפה כי הרשת שוקלת להיכנס לתחום ההפצה בתור מפיצת מוזיקה: "אני רוצה שכשאמן בארץ ירצה להפיץ דיסק הוא לא ירצה לפנות לרשת הפצה אלא יבוא אלינו כמפעילי מעל 300 נקודות מכירה".

לגבי הצפי לשנת 2009, בראל מודה כי הוא עומד על גידול קטן יותר מאשר ב-2008 ומספרת על התחלת שנה קשה: "אנחנו לא ממש יודעים למה לצפות. חודש ינואר היה מאוד לא טוב ברשת וחודש מרץ היה טוב מאוד. אנחנו נכנסים הרבה יותר מכווצים ויעילים לשנה הקרובה, כך שאני מאמינה ש-2009 תהיה טובה, בעיקר בגלל כל ההתייעלויות שלנו. נמנעתי מלתת ציפיות גידול יומרני לבעלי הבית שלנו ואני מעריכה שהוא יעמוד על פחות מ 9%".

בראל סיפרה גם על פעילות שצפויה להתחיל - אוטוספר - רכב גדול עם ספרים אשר יגיע למקומות שונים בארץ. לדבריה, הפעילות הנוספת מתוכננת גם לפצות על כמות המבקרים בקניונים שירדה בצורה ניכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully