וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשיה מכוערת

ענת קם

26.4.2009 / 16:49

איך הפסידו רשת ITV הבריטית, חברת ההפקה של התכנית "Britain's Got Talent” והשופט סיימון קאוול סכום שמוערך בכמליון ליש"ט

רשת הטלוויזיה הבריטית ITV הפסידה סכום שמוערך בין חצי מיליון למיליון וחצי לירות שטרלינג מאחר שלא חתמה על הסכמי פרסום בקליפ האודישן של סוזן בויל, הכוכבת המוזיקלית החדשה של בריטניה. הקליפ מתוך התכנית "Britain's Got Talent” שעלה לפני כשבוע ליו טיוב זכה עד עתה ליותר ממאה מיליון צפיות, אולם האתר לא הסכים לשדר פרסומות לצד הקליפ עד לחתימת הסכם עם המפעילה גוגל, כך שלא ITV, לא השופט סיימון קאוול ואפילו לא יוטיוב יוכלו להרוויח מהקליפ המצליח.

אתר הגרדיאן מדווח כי ביום שישי בלילה ביצעה פרמנטל מדיה, בעלת הזכויות להפצה דיגיטלית של תכני Britain's Got Talent מחוץ לבריטניה, את המהלך הראשון לקראת מיצוי רווחים מהצלחתה של בויל ברשת. פרמנטל הקימה את ערוץ Britain's Got Talent הרשמי ביו טיוב ומתעתדת לגרוף באמצעותו את כל הניתן משידור קליפים בעתיד ברחבי העולם, מחוץ לבריטניה.

דובר מטעם ITV אישר את המגעים עם יו טיוב והוסיף: “ITV, חברת ההפקות Talkback Thames ו-Syco בוחנים את האפשרויות לתמחור התנועה ביו טיוב. אנחנו שמחים ש- Britain's Got Talent זכתה להצלחה גדולה בכל הפלטפורמות של ITV. כמובן, כל עסקה תצטרך להשתלם לכל הצדדים". החשיפה של אתר ITV שמכיל תכנים מהתכנית וכולל פרסומות, זינקה ב-700% שהן למעלה מ-11 מיליון צפיות.

דובר מטעם יו טיוב אמר: “לבעלי תוכן יש לעתים סדרי עדיפויות שונים. חלק מחפשים אחר רווחים מפרסום וחלק מעוניינים להשתמש באתר כדי לקדם את תכניות הטלוויזיה או את האתר שלהם. יש לנו הסכם קיים עם פרמנטל מדיה ואנחנו שמחים שהם משיקים את הערוץ הזה כבית למעריצי התכנית מחוץ לבריטניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully