וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל yes: "פרסום לצעירים בטלוויזיה לא אפקטיווי"

איילה צורף

27.4.2009 / 7:00

החברה תקדיש 20% מתקציב השיווק שלה לקהל הצעיר, ותקים מתחם צעירים בדיזינגוף סנטר בעלות של מיליון דולר

חברת yes בונה מחדש את תקציב השיווק שלה לשנה הקרובה: החברה תקצה בראשונה חלק נפרד מהתקציב, בהיקף של כ-2 מיליון דולר (כ-20% מסך תקציב הפרסום וקידום המכירות של החברה) לשיווק ופרסום לצעירים - כך נודע ל-TheMarker.

עד כה פעלה החברה בעיקר מול הקהל הכללי באמצעות פרסום בטלוויזיה וקידום מכירות. כחלק מההחלטה להקצות תקציב נפרד לצעירים, מתכננת החברה להקים מתחם ייעודי לצעירים בדיזינגוף סנטר, בעלות של כמיליון דולר, לפעילות שתימשך חודש.

שם המתחם יהיה yes in the city, והוא יעוצב ברוח הסדרות והמותג. המיקוד יהיה בתוכניות "בתיכון השיר שלנו", "דני הוליווד" ו"y בעשר". החברה תציע, בין השאר, פגישה אישית של בני הנוער עם כוכבי הסדרות; אודישנים להשתתפות בעונה השנייה של "תיכון השיר שלנו"; ובמת מופעים של להקות צעירות.

רון איילון, מנכ"ל yes, אומר כי מדובר בשינוי האסטרטגיה השיווקית של החברה: "כעת, כשבנינו מוצר שמותאם לחלוטין לבני נוער - רצועת שידור קבועה - אנחנו מאמינים שיש צורך בהלימה בין המוצר למהלכי השיווק של החברה". לדבריו, "עיקר השיווק לצעירים יתבצע במהלכי קידום מכירות (באמצעות חברת פרומרקט, א.צ) ובפרסום באינטרנט".

האם תעלו קמפיינים שמיועדים לצעירים בטלוויזיה?

"אנחנו מנסים כל הזמן למצוא את הדרך הנכונה ללבו של הנוער. עיקר התקציב יופנה לאינטרנט - זו הדרך האפקטיווית ביותר לפנות לנוער. הפרסום לצעירים באמצעות הטלוויזיה הוא לא אפקטיווי מבחינת עלות-תועלת. אין טעם לפרסם בפריים-טיים לקבוצה ממוקדת, משום שהצעירים מצפים לקבל התייחסות ספציפית שמותאמת אליהם, ולא קמפיין טלוויזיה גדול שמדבר בשפה כללית".

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של החברה, אומר כי "לבני הנוער יש השפעה מכרעת על ההחלטות במשפחה. כ-70% מלקוחותינו הם משפחות עם ילדים ובני נוער. הנוער צורך יותר טלוויזיה, מעודכן מאוד בכל הנוגע לתכנים חדשים ומהראשונים באימוץ טכנולוגיות כגון מכשיר ה-yesMax".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully