וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזוג לא על הפרק

אופיר בר-זהר

27.4.2009 / 7:00

יו"ר רשת יוסי רוזן לא רואה באופק מיזוג של הזכיינית עם קשת, או עם ערוץ 10: "ללא שינוי ברגולציה אין היתכנות כלכלית שהמיזוג יצליח"

יו"ר דירקטוריון רשת, יוסי רוזן, מוריד מהפרק את האפשרות למיזוג בין הזכייניות רשת לקשת בתקופה זו. "קיבלנו מסרים מהרשות להגבלים עסקיים כי לאור האי-וודאות בעניין ערוץ 10, הם לא יראו בעין יפה מיזוג בין רשת לקשת. זו דרכו של הרגולטור להגיד בנימוס שזה לא יקרה" - כך אמר רוזן ל-TheMarker.

רוזן גם שולל את האפשרות למיזוג בין רשת לערוץ 10 בשלב זה. "היה דיאלוג רציני אחרי שקיבלנו הסכמה של הרשות להגבלים עסקיים לבחון את האפשרות", אומר רוזן. "בחנו את ההיתכנות, אבל לא הגענו למשא ומתן. הזמנו עבודה כלכלית שממנה עלה באופן חד-משמעי שללא שינוי בכלל הרגולציה אין היתכנות כלכלית שהמיזוג יצליח, ואין מה ללכת לבצע מיזוג שאין בו היתכנות".

רשת עוברת תהפוכות בתקופה האחרונה: במארס התפטר המנכ"ל הוותיק יוחנן צנגן, ותחתיו מונה למנכ"ל זמני אבי צבי. מאז שעברה רשת לשדר ארבעה ימים בשבוע, בתחילת 2009, מתקשה הזכיינית לספק תוכניות שייהפכו למובילות בטבלת הרייטינג, ולא מצליחה להגיע לרווחיות.

בתחילת פברואר אמר צנגן בדיון סגור של הרשות השנייה כי הזכיינית הפסידה 25 מיליון שקל ברבעון האחרון של 2008. "25 מיליון שקל ברבעון זה קצב של 100 מיליון שקל בשנה. זה קצב שאם נמשיך אותו עוד רבעון אחד, אנחנו פשוט לא נהיה", אמר צנגן.

רוזן אומר ל-TheMarker כי "במצב כיום הזכייניות לא מסוגלות לעמוד בכל הדרישות ולהרוויח. נכון, יש פראיירים שבגלל הקסם של הטלוויזיה ממשיכים להביא כסף מהבית. ראינו את זה גם בערוץ 10 וגם ב-2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully