וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית לבני - איש השיווק של מרץ 2009

ענת קם

27.4.2009 / 18:45

ראש אגף השיווק של אל על נבחר בעקבות הצלחת המהלך השיווקי של הקמת IFLY, חנות הבית של אל על באינטרנט

ראש אגף השיווק של אל על עמית לבני נבחר כאיש השיווק של חודש אפריל 2009 על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי. לבני נבחר בעקבות הצלחת המהלך השיווקי של הקמת IFLY, חנות הבית של אל על באינטרנט. על פי איגוד השיווק, מכירות אתר האינטרנט של אל על דשדשו עד לפני שלוש שנים ומחקרים הראו כי לנוסע הישראלי היו חסמים עמוקים בפני קנייה מקוונת של מוצרי תיירות בחוץ לארץ. ההנהלה החדשה החליטה על שינוי אסטרטגיה בנושא המכירות המקוונות ופתחה בסידרת מהלכים טכנולוגיים ושיווקיים שכללו שדרוג התשתיות והממשקים הטכנולוגים, הרחבת סל המוצרים, הרחבת התוכן באתר, מיצוב האתר כחנות הבית של אל על ומיתוגו תחת השם IFLY. כמו כן יצאה אל על בקמפיין פרסומי בשפה צעירה ועדכנית, "און פרלין והחמוס" ועוד.

המהלכים, שהובלו על ידי אגף השיווק בראשות לבני, הביאו לגידול משמעותי במכירות המקוונות של החברה. בשנת 2008 הגיעו מכירות אל על באינטרנט ל- 230 מיליון שקל, סכום הגבוה פי 100 מהמכירות בשנת 2005, פי 10 מ- 2006 ופי 2.5 מ- 2007. המהלך הפך את אתר אל על לאחד מערוצי המכירה העיקריים של החברה והביא להקטנת הוצאות המכר וההפצה ולשיפור בשיעורי הרווחיות. שיעור הגידול נמשך גם ב- 2009, למרות המשבר הכלכלי, ועומד ברבעון הראשון על היקף של כמעט פי 3 מהרבעון המקביל ב- 2008.

עמית לבני, 47, בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה, MBA בשיווק. בעבר כיהן כסמנכ"ל בכיר גיתם/BBDO וראש מחלקת אסטרטגיה ומחקר תקשורתי בצה"ל בדרגת אלוף משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully