וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתפלאו אם פתאום יופיע דוברמן

ענת קם

30.4.2009 / 16:33

מדוע משתרבבים דיאלוגים בנושא נהיגה תחת השפעת אלכוהול לטלנובלה "חשופים" של HOT וקודה הפקות? אם משלמים, לא שותים

אנחל בונני (אופיר זדוף) יושב בבר של חדשות ישראל ומוריד עוד צ'ייסר של וויסקי כדי להתגבר על גלי ארזי (יעל בר זוהר). לפתע הוא מבין שארזי היא כל חייו ומחליט לנסוע אליה להגיד לה את זה. מה יעשה בונני? א. יצא מהבר, אבל יתחרט כדי למשוך את העלילה עוד עשרה פרקים. ב. יעלה על האופנוע ויסע לגלי ארזי. ג. יגיד לברמן: "תשמע, שתיתי ממש המון ואם שותים לא נוהגים כי זה ממש מסוכן, אתה יכול אולי להזמין לי מונית"?.

במהלך שתי העונות של הטלנובלה "חשופים" של HOT שולבו בעלילה לא מעט דיאלוגים שנושאם נהיגה תחת אלכוהול., רוב הזמן דיאלוגים אלו כלל לא היו קשורים לעלילה ולרוב עסקו בנסיעה במונית כדי להימנע מנהיגה תחת אלכוהול. בפרק ששודר אמש אף הופיע השחקן אלון נוימן עם חולצה שנשאה את ההדפס הזוהר "אם שותים לא נוהגים".

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יזמה שיתוף פעולה עם הפקת הטלנובלה כדי לקדם מסרים של בטיחות בדרכים והימנעות מנהיגה תחת אלכוהול. מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר, כי הוחלט על שיתוף הפעולה עם הפקת "חשופים" מתוך רצון להשקיע בתוכן שנחשף לקהלים חדשים שחשוב לחשוף אותם למסרים אלו, צעירים ובני נוער, דרך תכנית ולא רק בקמפיינים הממוסדים ברדיו ובטלוויזיה.

יוצרי "חשופים " שחר מגן ורם לנדס סרבו להתייחס לדברים, מ-HOT נמסר: "אנו רואים בנושא הבטיחות בדרכים כמטרה חשובה שיש לקדמה ושמחים לקדם את המסרים לשמירה על בטיחות בדרכים באמצעות אחד המותגים המובילים של HOT – חשופים". עוד נמסר, שמאחר שנושא תאונות הדרכים משתלב עם סיפורי חברת החדשות, לא נדרשו התאמות מיוחדות בתסריט.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • חשופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully