וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד הרשויות? שר התקשורת מעדיף ב-2012

ענת קם

30.4.2009 / 19:36

השר משה כחלון דן היום עם העומדים בראש מועצת הרשות השניה ומועצת הכבלים והלווין בלוח הזמנים להקמת "ברית המועצות"

שר התקשורת משה כחלון דן היום (חמישי) בהצעת "ברית המועצות" לאיחוד בין הרשות השניה והמועצה לשידורי כבלים ולווין במסגרת הרפורמה בטלוויזיה שהוצגה בטיוטת חוק ההסדרים.

בישיבה בה השתתפו יו"ר הרשות השניה נורית דאבוש, מנכ"ל הרשות מנשה סמירה יו"ר מועצת הכבלים והלווין ניצן חן, עורכת הדין דורלי אלמגור העומדת בראש מנהלת הסדרת השידורים לציבור ומספר נציגים של משרד התקשורת, נידונה הצעת "ברית המועצות" ובמהלכה הוצגו יתרונות וחסרונות הגוף המאוחד וכן מסגרת לוח הזמנים להקמתו.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי הצדדים הסכימו כי יש להקים את הגוף המאוחד, אולם השאלות אשר עומדת כעת על הפרק הן כיצד ומתי. על פי המסתמן, שר התקשורת מעדיף את לוח הזמנים שהציעה ועדת מרדכי, לפיו הרשות המאוחדת תחל את פעולתה ב-2012. הכוונה בלוח זמנים זה הוא שאת מהלכי מתן הרישיונות בערוצים המסחריים תבצע כבר הרשות המאוחדת.

על פי טיוטת חוק ההסדרים בנוגע לרפורמה בשוק הטלוויזיה, ברית המועצות תוקם עד ה-1 בינואר 2010. תרחיש זה אינו בלתי נמנע, מאחר שמועצת הרשות השנייה הנוכחית מסיימת את כהונתה באוגוסט. עם זאת, הרכבה המוצע של הועדה על פי טיוטת חוק ההסדרים עוררה התנגדות רבה בשוק הטלוויזיה וכן את התנגדותו של השר כחלון עצמו. היום הוחלט, כי תתקיימנה פגישות נוספות בין אנשי משרד התקשורת ואנשי האוצר להמשך דיונים על מתכונת פעילות "ברית המועצות" והרכבה.

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: "התקיימה פגישה רשמית בלשכת השר בין הגורמים המקצועיים והציבוריים הרלוונטיים הקשורים לענף השידורים, שהציגו את עמדותיהם בפני השר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully