וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבר פלוצקר יקבל פרס למצוינות מאוניברסיטת ת"א

ענת קם

3.5.2009 / 12:27

הפרשן הכלכלי של ידיעות אחרונות יקבל את הפרס על שם שלום רוזנפלד שיוענק השנה לראשונה על ידי בית הספר לתקשורת של האוניברסיטה

הפרשן הכלכלי של ידיעות אחרונות סבר פלוצקר יקבל את הפרס למצוינות ולמקצוענות בעיתונות הישראלית על שם שלום רוזנפלד שיוענק השנה לראשונה על ידי בית הספר רוטשילד-קיסריה לתקשורת באוניברסיטת תל אביב. ב-11 במאי יקיים מכון חיים הרצוג לתקשורת, חברה ופוליטיקה רב-שיח לזכרו של שלום רוזנפלד לציון שנה למותו. במסגרת האירוע יוענק הפרס לפלוצקר.

בנימוקי ועדת הפרס לבחירה בפלוצקר נכתב: "העיתונאי סבר פלוצקר, משלב השכלה רחבה, ידע, חקר האמת, שפה בהירה, הגינות בכתיבה - התכונות העיתונאיות שרוזנפלד כה העריך והאמין כי מקומן בכתיבה העיתונאית. לדעת חברי הוועדה, בחירתו של סבר פלוצקר לעיתונאי הראשון שמוענק לו הפרס מכבדת את הזוכה, ולא פחות מכך מכבדת את מורשתו העיתונאית של רוזנפלד. בלקט ההגדרות בספרו של שלום רוזנפלד 'אצלנו' מצאנו את הגדרתו השנונה לעיתון. עיתון - כתב - הוא גשר הנייר שעליו עוברת הכרוניקה אל ההיסטוריה. סבר פלוצקר מקפיד בדיוק מקצועי בהבאת כרוניקה כלכלית-חברתית. בה בעת פרסם מאמרי פרשנות שהם ציוני דרך בסיקור ובניתוח המדיניות הכלכלית של ישראל בעט שנון, ברהיטות לשונית, דבר דבור על אופניו".

בראש ועדת הפרס עמדה ד"ר נורית גוטמן, ראש מכון חיים הרצוג לתקשורת, חברה ופוליטיקה ושאר החברים הם ד"ר דניאל דור, ראש בית הספר רוטשילד-קיסריה לתקשורת, פרופסור רענן ריין, ראש המרכז ללימודים בינלאומיים ואזוריים על שם ס' דניאל אברהם ופרופסור זאב סגל מהחוג למדיניות ציבורית, כולם מאוניברסיטת תל אביב וד"ר ישראל פלג מהמרכז ללימודים אקדמיים.

שלום רוזנפלד, חתן פרס ישראל לעיתונות, היה העורך הראשי של מעריב במשך כשבע שנים במהלך שנות השבעים. לאחר פרישתו מהעיתון הקים רוזנפלד את המכון לחקר העיתונות היהודית באוניברסיטת תל אביב ותרם לגיבוש העיתונאות והתקשורת כתחום נלמד במסגרת אקדמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully