וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגדים החדשים של ערוץ הבידור

ענת קם

3.5.2009 / 13:03

במסגרת המיתוג מחדש ישיק הערוץ אריזה גרפית חדשה ושתי סדרות חדשות: "שדרג את הסלב" ו"צמדים"

ערוץ HOT בידור ישראלי החל במיתוג מחדש בהשקעה של כחצי מיליון שקל. בחודשים האחרונים עמלה חברת פלייגראונד, שאחראית על מערך הפרומו של HOT ופועלת למתן שירותי אריזה גראפית, קריאייטיב ומיתוג לגופים שונים, על עיצוב הערוץ מחדש ובימים אלו הוא מצטרף למהלך הכולל שהחלה HOT לפני מספר חודשים, למיתוג מחדש של כל ערוצי הבית וה-VOD. הסלוגן שילווה את השקת המיתוג של הערוץ הוא "איך אתם אוהבים את הכוכבים שלכם?" והוא יופיע בכל ערוצי הבית של HOT.

במסגרת המיתוג מחדש יעלה הערוץ שתי סדרות מקור חדשות. הסדרה התיעודית "שדרג את הסלב" בהפקת ארצה הפקות תלווה ב- 16 פרקיה ארבעה כוכבים מקומיים, שרוצים לעשות שינוי בקריירה בעזרת קואוצ'רית המתמחה בעבודה עם סלבריטאים. ארבעת המשתתפים בסדרה הם אילנה אביטל, רודריגו, דניאלה פיק ושלומי בראל והקואוצ'רית היא דלית אליהו. בנוסף, ישיק הערוץ את הסדרה התיעודית "צמדים", העוקבת אחר תהליך היצירה של ארבעה זוגות יוצרים. הצמדים הם ארקדי דוכין ומיכה שטרית, קרן פלס ומיקי מסיקה, האחים בני ואורי ברבש והמחזאיות עדנה מזי"א וענת גוב. את הסדרה הפיקה חברת מטר הפקות.

ערוץ HOT בידור ישראלי עלה לאוויר לפני שלוש שנים כאחד מהערוצים הבלעדיים של HOT, וזכה להצלחה גדולה. על פי HOT, הערוץ בבעלות חיים סלוצקי ודרי שי הפך לאחד מערוצי הנישה הנצפים ביותר בקרב מנויי הכבלים, והצליח לבסס כמה מותגים בולטים בעולם הטלוויזיה הישראלי כמו "דוקוסלב", "המצעד", "יום בחיי" ועוד. כמו כן, משדר הערוץ מגוון של סדרות תיעודיות הסוקרות את עולם התרבות והבידור הישראלי כמו "פשה", "החולמים", "הרצל פינת רפאלי" ו"הסיפור שמאחורי".

רינת קליין, מנכ"ל HOT בידור ישראלי: "ערוץ הבידור הצליח להפוך תוך שלוש שנים בלבד, מאז השקתו, לבית היחיד בטלוויזיה של תעשיית הבידור והתרבות המקומית. הערוץ נוגע בצורך אמיתי של הקהל, ולראיה - תכנים הנוגעים לעולם הבידור ולכוכבים משודרים היום בלב הפריים טיים של ערוץ 2. אנחנו נותנים לקהל הצצה לעולם הבידור התרבות והסלבס על כל גווניו, מכל זווית אפשרית - רק אצלנו אפשר לראות את הכוכבים, באמצעות מגוון התוכניות והמותגים המשלימים זה את זה, חושפני ואישי ב-'שיחת נפש' עם פרופסור יורם יובל, כיפי קליל ומציצני כמו ב-'יום בחיי' או מעמיק כמו ב-'דוקוסלב'. באמצעות המיתוג החדש ומגוון התכנים שנשיק בחודשים הקרובים, נמשיך לפתח את תכני הערוץ להתחדש במותגים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully