וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב חדשות 2 לשנת 2009 - 102.5 מיליון

ענת קם

3.5.2009 / 15:09

דירקטוריון החברה אישר היום את התקציב השנתי והחליט על הקמת ועדה לבחינת שיתוף הפעולה בין רשת ו-ynet

דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2 אישר היום את תקציב החברה לשנת 2009 בסך 102.5 מיליון שקל, שיתחלקו ל-97.7 מיליון שקל לתקציב השוטף של הפעילות הטלוויזיונית והשאר לפעילות אתר האינטרנט. מדובר בקיצוץ של פחות מ-10% ביחס לתקציב 2008. מזה כארבעה חודשים שהדירקטוריון והנהלת החברה עוסקים בניסיון למצוא פתרון לדרישת הזכייניות רשת וקשת המממנות את החברה לקצץ בתקציבה השנתי. לפני כחודש פורסם בוואלה! ברנז'ה כי הזכייניות דרשו קיצוץ של יותר משליש מתקציב אתר האינטרנט של החברה. לאחר מחלוקת בין הזכייניות על גובה הקיצוץ ביחס לתקציב 2008 הגיעו לאחרונה הגופים להסכמה על התקציב השנתי שיעמוד כאמור על למעלה ממאה מיליון שקלים. לדברי אחד מחברי הדירקטוריון, "זה הרבה יותר טוב ממה שחשבנו שיהיה".

בנוסף לנושא התקציב, נידון היום בישיבה גם שיתוף הפעולה בין זכיינית ערוץ 2 רשת ואתר האינטרנט ynet, בהיבט של חברת החדשות. הדירקטוריון החליט על הקמת ועדת משנה שתוקדש לנושא ותדון בו בשבועות הקרובים. בראש הועדה עומד ד"ר אילן אסיה, אחד מנציגי הציבור בדירקטוריון.

לפני כחודשיים פורסם כי הדירקטוריון עתיד להתנגד לשיתוף הפעולה מאחר שתכני חברת החדשות הם קניין בלעדי של החברה ושל בעליה, קרי רשת וקשת, ועל כן כדי לשדרם בפלטפורמה שאינה שידורי רשת וקשת או אתרי האינטרנט שלהן דרושה הסכמה של שתיהן ולא סביר כי קשת תיעתר לשידורי החדשות באתר מתחרה ל-mako. במקביל, גם אנשי ynet לא ששו לקבל את תכני חברת החדשות מחשש שיפגעו בתכני החדשות של האתר ועל כן הוחלט כי תכני חדשות 2 לא יובלטו בעמוד הבית.

יושב ראש דירקטוריון חדשות 2, יהודה לנקרי, אישר את הפרטים. מנכ"ל החברה אבי וייס סירב להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully