וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מבפנים

ענת קם

3.5.2009 / 18:15

הבלוגספרה רותחת. עמוס שוקן השיב לטענות הגולשים נגד הנהלת עיתון הארץ בבלוג של שחר אילן בקפה דה מרקר

מו"ל עיתון הארץ עמוס שוקן התייחס במהלך סוף השבוע למצבו הקשה של העיתון במסגרת תגובות שפירסם לפוסט שכתב עיתונאי הארץ שחר אילן בבלוג שלו ב-TheMarker Cafe בו סיפר אילן על פיטוריו. גולשים רבים תקפו בתגובותיהם את הארץ ואת מדיניות הקיצוצים שלו במהלך המשבר הכלכלי הנוכחי. בין המגיבים לפוסט של שחר אילן היו כתבת הרווחה של העיתון לשעבר רותי סיני וכתב העיתון יוסי מלמן שתהה בתגובתו: "מעניין מי מאתנו הבא בתור".

בתגובתו הראשונה לפוסט, מתוך שמונה תגובות שכתב בסך הכל, כתב שוקן: "ברור שאני מצטרף לכל המחמאות לשחר, וגם לא קשה לי להבין את הטענות כלפי 'הארץ', ואת הקינות, אבל אחרי שקראתי את הדברים נתקעו לי בראש שתי שאלות לא רלוונטיות: 1. ספרתי, בשלב זה, 147 תגובות. נניח ששליש מהן תשובות של שחר. נשארות 100 תגובות של אנשים ששאלתי את עצמי כמה מהם מנויים פעילים על 'הארץ' ומשתתפים במימון שכרו של שחר. בתגובה אחת ראיתי מישהו שאומר שהפסיק את המנוי לפני 6 חודשים, כלומר למרות העבודה המצוינת של שחר. 2. כמה מן ה- 100 האלה מוכנים לתת את כרטיס האשראי שלהם לחיוב 10 ש"ח בחודש כדי להמשיך לקרוא את הבלוג של שחר.

בהמשך נשאל שוקן על ידי אחת הגולשות מדוע לא מתבצע בהארץ קיצוץ רוחבי זמני. שוקן השיב: " וואו, איך לא חשבתי על זה, קיצוץ רוחבי והכל מסתדר. אה, שכחתי, בינואר עשינו קיצוץ רוחבי לא קל, אז אולי נעשה עוד אחד, מה את אומרת?"

עמוס שוקן אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "זו לא הפעם הראשונה שאני מתכתב עם גולשים בדה מארקר קפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully