וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט ילווה את הספורטאים הנכים

ענת קם

4.5.2009 / 8:01

עד אולימפיאדת לונדון צפוי הערוץ להשקיע בפרוייקט כ-200 אלף שקל מדי שנה, זאת במסגרת הסכם עם הנהלת ההתאחדות לספורט נכים

ערוץ הספורט מאמץ את הספורטאים הנכים של ישראל וילווה אותם עד המשחקים האולימפיים שיתקיימו בלונדון ב-2012. הערוץ חתם על הסכם עם הנהלת ההתאחדות הישראלית לספורט נכים, המשמשת כארגון הגג של כל ארגוני הנכים בישראל. על פי ההערכות ישקיע הערוץ כ-200 אלף שקל מדי שנה בפרויקט עד 2012.

במסגרת ההסכם, ישדר הערוץ בפלטפורמות השונות שלו תחרויות מענפי ספורט הנכים השונים. כבר הערב ישדר הערוץ בשידור ישיר בספורט 5 את גמר גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים בין קבוצות "בית הלוחם ירושלים" ל-"בית הלוחם בתל אביב". במהלך האירוע, בו ישתתף ראש עיריית ירושלים ניר ברקת יוענקו מלגות הצטיינות לזוכי המדליות באולימפיאדת בייג'ינג. ערוץ הספורט ישדר גם את גמר הפלייאוף בכדור סל כסאות גלגלים שיתקיים במהלך חודש יוני הקרוב וכן יסקר וישדר מטורניר הכדורסל הבין לאומי שיתקיים בישראל בחודש ספטמבר כהכנה לאליפות אירופה.

יושב ראש ההתאחדות הישראלית לספורט נכים, דני בן אבו מסר: "ספורט הנכים קופח במשך שנים על ידי הגורמים הממשלתיים בנושא התקצוב וכעת אנו נמצאים בשיאו של המאבק לשוויון הזדמנויות בחברה הישראלית ולסיום הקיפוח והעוול שנעשה לספורטאינו שבעיני הם הספורטאים האמיתיים של ישראל. אנו מברכים את ערוץ הספורט על ההחלטה לסייע לנו בחשיפה התקשורתית של הספורטאים הנהדרים האלו שמסמלים את ניצחון הרוח על מגבלות הגוף, ומשמשים מודל לחיקוי לציבור הנכים העצום שקיים לצערנו במדינה והשראה לכלל הציבור הישראלי".

מנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר: "אנחנו גאים ללוות את ספורט הנכים בישראל, לפחות עד אולימפיאדת 2012. ערוץ הספורט הוא הבית של כל הספורט והספורטאים בישראל, ומעתה זה כולל באופן מובהק גם את ספורט הנכים בארץ. אנו בערוץ הספורט רואים חשיבות עצומה במתן חשיפה ובמה לספורט הנכים. אנו מקוים שגם גופי שידור אחרים ילכו בעקבותינו, ויעניקו חשיפה תקשורתית ראויה לציבור הנכים, לא רק בתחום הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully