וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת עולה על הגל

ענת קם

4.5.2009 / 12:33

גיא פינס מפיק לזכיינית סרט על מאחורי הקלעים של "הכל דבש", ארז בן הרוש יביים. הדרמה "לחזור" שמפיק חיים שריר חוזרת לעבודה

חברת ההפקות של גיא פינס מפיקה עבור רשת סרט על מאחורי הקלעים של הדרמה "הכל דבש". את הסרט יביים ארז בן הרוש שאף מתארח בעונה השנייה של התכנית ותערוך רותם יונה-פאר. הסרט יציג את האירועים מאחורי הקלעים של הסדרה, שעברה בשנה האחרונה טלטלה עם מותם של שוש עטרי וישראל פוליאקוב. בסרט ישולבו שיחות עם משתתפי הסדרה והוא צפוי להיות משודר בתחילת הסתיו, לפני עליית העונה השנייה.

ארז בן הרוש, במאי הסרט, סיפר לוואלה! ברנז'ה: "הסרט מתמקד בעשייה של הסדרה של יעל ובעיקר בטראומה הגדולה מאז שפולי ושוש נפטרו. היא מתמודדת על הסט בלי האבא האמיתי שלה אבל עם שאר בני המשפחה שהגיעו לצילומים ומאוד תומכים. הסדרה בעונה הזאת מופרעת לגמרי ומרכבת מהמון רגעים מרגשים ומצחיקים בבת אחת. לדוגמה, סצנה אמיתית שצולמה על קברו של פולי".

ועוד ברשת: מספר דרמות שהוקפאו לאחרונה בגלל המשבר הכלכלי חוזרות להפקה. ביניהן הדרמה "לחזור" בהפקת חיים שריר, המציגה את סיפורם של חוזרים בשאלה בין ירושלים לתל אביב. העונה הראשונה תכלול עשרה פרקים בבימויו של אופיר בביוף, ועל פי תסריט של עידו דרור וגלית חוגי.

לסדרה יצטרפו הסדרות "טקסי דרייבר" של יובל סגל ויולי אוגוסט הפקות, הפקה משותפת עם yes, הנמצאת בעיצומם של הצילומים וצילומי העונה השנייה של "עד החתונה" עתידים להתחיל בשבועות הקרובים. כמו כן נמצאות בקדם הפקה עונה שמינית לסיטקום "החיים זה לא הכל" של דניאל לפין ו"אחד העם 101", ספין-אוף קומי ל"אחד העם 1". מרשת נמסר, כי מספר רב של פרויקטים בפיתוח מתקדם עתידים למצוא גם הם את דרכם להפקה במרוצת השנה.

קובי גל רדאי, מנהל הדרמה ברשת: "רשת הובילה את תחום הדרמה בטלוויזיה מאז ומעולם ולכן אני שמח להמשיך ולהוביל עשייה אינטנסיבית בתחום ולתת בית חם למיטב הכוחות היצירתיים הפועלים בארץ בתחום זה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully