וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיבת תעודה

ענת קם

5.5.2009 / 17:08

עשרה מליון שקל הושקעו בעונה החדשה של yes דוקו שתעלה לשידור בעוד חודש עם רצועות שידור חדשות בכל אחת מימי השבוע

ערוץ yes-דוקו משיק לוח שידורים חדש ב-3 ביוני בהשקעה של כעשרה מיליון שקל. בלוח החדש תושק עונה רביעית לרצועת הדגל "דוקו ישראלי", במסגרתה ישודרו 14 סרטי תעודה מקוריים ש-yes תמכה בהפקתם. נוסף לרצועה זו, תושקנה משבצות שידור קבועות חדשות בימי השבוע.

שישה מהסרטים ברצועה ישתתפו בפסטיבל דוקאביב 2009. סרטים אלו הם "החברה הכי גרועה בעולם" בהפקת יולי אוגוסט הפקות ובבימוי רגב קונטס על סוכן ביטוח שמגייס את בנו להצלת עסקו הכושל, "האסיר" בהפקה ובימוי של אסף סודרי המלווה אסיר בן 60 עם שחרורו מהכלא, "גוגל בייבי" בהפקה ובימוי של ציפי ברנד הסוקר את תעשיית ייצור הילדים מסביב לעולם, "הזמן הורוד" בבימוי יאיר קדר ובהפקת נורמה הפקות על המהפכה ההומואית בישראל, "אמא, תגידי" של אורנה בן דור על יחסיה עם אמה ו-"בדרך למעלה" בהפקת קלאודיה לוין ובבימוי שירלי ברקוביץ המלווה נערת רחוב שגדלה כילדה מאומצת בחיפוש אחר זהותה.

בימי ראשון תשודר משבצת התחקירים, במסגרתה ישודרו בין היתר הסרטים "כל האמת על מיידוף" על השערורייה הכלכלית הגדולה בעולם, "העולם בעקבות השמש" על אנרגיה סולארית, "כליות בקרח" על הסחר הלא חוקי באיברים ועוד. בימי שני תשודר משבצת "סרטים מהעולם הגדול", במסגרתה ישודרו בין היתר "על מים סוערים" שמתעד את החיים בניו אורלינס המוצפת והיה מועמד לאוסקר, "Shine a Light" של מרטין סקורסזה על האבנים המתגלגלות, "ברלין של לו ריד" ועוד.

בימי שלישי תשודר משבצת "פסטיבל", שתכלול סרטים נבחרים מהפסטיבלים התיעודיים המובילים בעולם, במהלכה ישודרו בין השאר זוכי פרסים מפסטיבל הקולנוע התיעודי הבין לאומי באמסטרדם האחרון "בורמה VJ - דיווחים מוברחים" שזכה בפרס הגדול "החופש למקסס" שזכה בפרס חביב הקהל, וגם "האקדמיה לביצ'יות", "כשכרמן פגשה את בוראט" ועוד. בימי רביעי תשודר רצועת סרטי המקור "דוקו ישראלי" ובימי חמישי תמשיך הרצועה "דוקו-Shock!" עם סרטים חדשים, ביניהם "גאונים על אנושיים", "האנשים הקטנים בעולם" ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully