וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלצול הוא בשביל שרף

ענת קם

7.5.2009 / 17:17

אבי ברזילי יעמוד בראש בית הספר לתקשורת ספורט של ערוץ הספורט ומכללת וינגייט. בראש צוות הניהול האקדמי יעמוד ד"ר איציק בן מלך

ערוץ הספורט מקים בית ספר לתקשורת ספורט בשיתוף מכללת וינגייט. המנהל המקצועי של בית הספר יהיה אבי ברזילי, העורך הראשי של חדשות הספורט של הערוץ לשעבר. ברזילי עמד בעבר בראש חברת החדשות של ערוץ 10 וערך את "עובדה" של קשת ואולפן שישי של חדשות 2. בראש צוות הניהול האקדמי של בית הספר יעמוד ד"ר איציק בן מלך, שהקים את היחידה לספורט הישגי ואחראי על ההכנות האולימפיות בישראל.

במסגרת הלימודים שיימשכו כשנה יעביר בית הספר קורסים שונים לעיתונות ספורט כתובה, משודרת ומקוונת שיכללו הרצאות, תרגולים והתמחות מעשית בערוץ הספורט. בין המקצועות שיילמדו: עריכת חדשות ספורט, עריכת שידורים ותקצירים, קורס לשדרי טלוויזיה שיכלול תרגול מעשי מאולפני ערוץ הספורט וממגרשים, כתיבה ועריכה באתר ספורט באינטרנט, שיעורים בהיסטוריה של הספורט והרצאות אורח של עיתונאי ספורט וכוכבי הערוץ, מאמנים, שופטים ומנהלי קבוצות ספורט בישראל. השיעורים הפרונטאליים יתקיימו במכללת וינגייט ובמקביל יתקיימו שיעורי תרגול מקצועי והרצאות באולפני ערוץ הספורט בתל אביב. כמו כן, יעברו הסטודנטים התמחות מעשית במתקני ערוץ הספורט, בתכניות השונות של הערוץ בהן אולפן ליגת האלופות וחדשות הספורט, שידורים חיים מהארץ ומחו"ל וכן בארכיון ערוץ הספורט.

מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר מסר: "הספורט הוא אחד התחומים המסוקרים והמעניינים ביותר בתקשורת. בית הספר לתקשורת של ערוץ הספורט ומכללת וינגייט יספק כלים מקצועיים לסטודנטים, תוך תרגול והתמחות בשטח בהנחיית טובי העיתונאים ואנשי הספורט בישראל. אני משוכנע כי הידע הרב והניסיון שנצברו בערוץ הספורט בשילוב המקצוענות של אנשי מכללת וינגייט, ינפקו את מרכז לימודי התקשורת הטוב מסוגו בארץ".

ראש בתי הספר להשתלמויות של מכללת וינגייט, שלמה בן גל מסר: "בית הספר לתקשורת הספורט מהווה נדבך נוסף בפעולות הרבות שעושה המכללה לקידום אנשי מקצוע בספורט תחרותי והישגי בהכשרתם של מאמנים, מנהלים, שופטים ובעלי תפקידים נוספים בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully