וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור שליין יתנצל?

ענת קם

7.5.2009 / 20:30

ברשות השניה דורשים כי ערוץ 10 ישדר התנצלות על המבזקים הפיקטייביים ששודרו בתכנית הלילה בהשתתפות מבזקני חדשות 10

ליאור שליין יתנצל על שידור מבזקי החירום הפיקטיביים בעניין "מגפת ההזדקנות" ביום שלישי האחרון במהלך תכניתו. במהלך התכנית שודרו שלושה מבזקים בהגשת אנשי חדשות 10 ניב גלבוע ונסלי ברדה, לפיהם מתפשטת מגפה חדשה שהגיעה מדרום קוריאה ומכונה "ההזדקנות". המבזקים הוגשו בפורמט הקבוע של מבזקי חדשות 10 ובתחילה ניתן היה לחשוב כי הם אותנטיים. המבזקים אושרו על ידי כל בכירי חברת החדשות ושודרו כסאטירה על הפאניקה הציבורית שנוצרה בעקבות התפרצות "שפעת החזירים". בעקבות שידורם פנו צופים רבים סתלונות לנציב קבילות הציבור של הרשות השנייה.

בתגובה לאחת מפניות אלו כתב גיורא רוזן, נציב קבילות הציבור של הרשות, כי המעשה היה חמור ביותר והוסיף: "...אני תובע את התנצלותו בשידור של ליאור שליין בשמו ובשם ערוץ 10. ההתנצלות תשודר בפתח תכניתו הקרובה ונוסח ההתנצלות חייב להיות מוסכם עמי. ההתנצלות בפני הציבור תחזיר אמינות לחברת החדשות של ערוץ 10 ותקנה מידה של יושרה לז'אנר הסאטירה ששליין מרבה להשתמש בו".

אתמול (רביעי) הגיבה מערכת התכנית לטענות נגדה: " אין לנו ספק כי ברגע שדובר בתשדיר על סימפטומים כגון 'נסיעה בקלנועית', 'מגורים בגבעתיים' ו-'דיבור באידיש, מעטים הם הצופים שלא קלטו שמדובר בבדיחה". ערוץ 10 מסר אתמול: "מופע הלילה היא תוכנית סאטירה המגיבה על אירועי היום, ואתמול ליאור בחר להגיב על ההיסטריה סביב שפעת החזירים. אם חלק מהצופים לא הבינו ונבהלו, אנחנו מתנצלים בפניהם".

את תגובתו של שליין לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully