וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופרט מרדוק בוחן אפשרות להגדיל אחזקותיו בערוץ 10

אופיר בר-זהר

11.5.2009 / 11:09

בכירי הערוץ ייפגשו בניו יורק עם אנשי FOX. גורמים בשוק העריכו כי לא תתקיים עסקה כל עוד אין בהירות בנוגע לעתיד הערוץ

בכירי ערוץ 10 ובהם מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, סגן יו"ר הערוץ מודי פרידמן וסמנכ"ל הכספים יואב הלמן יגיעו לניו יורק על מנת להיפגש עם אנשי פוקס השייכת לתאגיד המדיה ניוז קורפ. מטרת הפגישה היא לבדוק האם החברה, שנמצאת בבעלות איל התקשורת רופרט מרדוק, תהיה מעוניינת להגדיל את אחזקותיה בערוץ. החל מ-2006 מרדוק מחזיק ב-9% ממניות הערוץ, אז רכש חלק ממניותיו של איש העסקים ארנון מילצ'ן.

בתקופה האחרונה מעוניין איש העסקים רון לאודר, המחזיק ב-25% מהערוץ, למכור את מניותיו בערוץ. במידה שאנשי פוקס יהיו מעוניינים ברכישה, הם יוכלו להחזיק לכל היותר 49% מהמניות, מאחר שכללי הרגולציה קובעים כי 51% מהמניות צריכות להיות מוחזקות על ידי אזרח מדינת ישראל. גורמים בשוק העריכו כי לא תתקיים עסקה כל עוד אין בהירות בנוגע לעתיד הערוץ, אשר אמור לצאת למכרז חדש בתקופה הקרובה, אלא אם שינויי חקיקה יאפשרו לו להמשיך להחזיק בזיכיונו או להמירו לרישיון.

כידוע, ערוץ 10 הפסיד סכום של כ-1.3 מיליארד שקל מאז שהוקם. ב-2008 הגיע הערוץ להפסד תפעולי המוערך ב-100 מיליון שקל. גם בשנת 2009, על אף שהערוץ עצר את רוב ההפקות, הוא עדיין נדרש להזרמה של סכום המוערך במיליון דולר לחודש על מנת להמשיך להתקיים.

בערוץ 10 אישרו את דבר הנסיעה אך סירבו להתייחס לפרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully