וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיתולים, דיאודורנט וספרים בגמר האפי פלטינום

איילה צורף

11.5.2009 / 12:29

חיתולי האגיס של חוגלה-קימברלי, דאודורנט אקס של יוניליוור ורשת צומת ספרים נבחרו מתוך 13 מהלכי שיווק בולטים שנערכו בשנים האחרונות

מהלכי השיווק של חיתולי האגיס של חוגלה-קימברלי, דאודורנט אקס של יוניליוור ורשת צומת ספרים עלו לגמר לפרס האפי פלטינום - הפרס על המהלך השיווקי הטוב של השנים האחרונות - כך נודע ל-TheMarker.

האפי פלטינום היא הקטגוריה היוקרתית ביותר בתחרות האפי, המחלקת פרסים על מצויינות שיווקית. בתחרות לפרס השנה התמודדו 13 מהלכי שיווק: חוגלה קימברלי "ממציאים את האגיס מחדש" למיתוג מחדש של תחום החיתולים; יוניליוור ישראל "מהפכה הגברית של AXE בשוק הדאודורנטים בישראל", מאיר חברה למכוניות ומשאיות על מהלך השיווק של הונדה סיוויק; מפעל הפיס על מעבר מסטגנציה לצמיחה; עמותת עזר מציון לתרומות מח עצם, "השינוי מנושא טאבו לשיחת סלון"; בית ההשקעות פסגות עבור המהלך השיווקי "לדעת לנצח" שהפך אותם לבית ההשקעות הגדול בישראל; צ'מפיון מוטורס עבור שיווק סקודה: "ממותג מוניות מתנצל למותג נחשק"; המסלול האקדמי המכללה למנהל המהלך להפיכת רשת הבוגרים ליתרון תחרותי; פרימור - גניר "זה לא אנחנו, זה התפוזים"; צומת ספרים מהפכה בשוק הספרים בישראל; משרד התיירות הטורקי על הפיכת טורקיה ליעד התיירות היוצאת מספר 1 של ישראל; טבע נאות "מיצרן נעלי נוחות למותג אופנתי"; שירותי בריאות כללית על היריון ולידה בכללית.

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) המארגן את התחרות מסרה בתגובה כי: "אני מברכת את כל מי שהגיש מועמדות ובוודאי את אלו שעלו לגמר. בעידן הזה של משבר כלכלי, נושא האפקטיוויות מקבל משנה תוקף וחשיבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully