וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי, איפה אתה?

ענת קם

11.5.2009 / 19:36

לא חייבים לשדר כדי להרוויח: "האח הגדול" ו"כוכב נולד" מובילות את דירוג השווי הכספי של תכניות הטלוויזיה בחודש אפריל

"האח הגדול VIP" מובילה את דירוג השווי הכספי של תכניות הטלוויזיה בחודש אפריל, זאת על אף שבאפריל שודרו רק לקטים שלה. מנתוני יפעת מחקרי מדיה עולה כי לתכנית הייתה חשיפה בשווי של כ-1.2 מיליון שקל ועל פי הערכות שווי זה נובע נפרק הגמר שהכניס לזכיינית כחמישה מיליון שקל, על פי הערכות העיתונים.

במקום השני נמצאת תכנית נוספת של קשת, "כוכב נולד" שטרם עלתה לשידור עם חשיפה בשווי כ-530 אלף שקל. ביפעת מסבירים כי השווי הגבוה של התכנית נובע מהריאיון הבולט של צביקה הדר ביום העצמאות, תקרית בעת הצילומים בניו יורק והדלפות על כך שבנו של שימי תבורי בדרך לתכנית.

במקום השלישי נמצאת "הישרדות" של ערוץ 10 עם חשיפה בשווי של כ-491 אלף שקל. התוכנית אוזכרה בשל כוונת חבריה להתנדב בעמותת "לתת", מחקר שפורסם על אפקטיביות התוכן השיווקי שהוקרן בה והידיעות לפיהן גמר התכנית יתקיים באמפיתיאטרון בקיסריה.

במקום הרביעי נמצא "המירוץ למיליון" של רשת עם חשיפה בשווי כספי של כ-379 אלף שקל. התוכנית הגיעה לכותרות בזכות נתוני רייטינג גבוהים וראיון עם הזמרת אילנית ובנה עמיחי גת המשתתף בתוכנית, אך גם בשל הכעס שהופנה בזכיינית נגד אברי גלעד בעקבות הביקורת שהפנה נגד "המירוץ" בתכנית הבוקר של רשת.

במקום החמישי נמצאת התכנית היחידה שאינה משודרת בערוץ מסחרי, "הנרגנות" של yes עם חשיפה בשווי כספי של כ-199 אלף שקל. הסדרה בלטה בכותרות עקב ראיון עם גלית בן שמחון שהשתתפה בה וביקורות טלביזיה.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, מציין שהוותק והמשקל הסגולי התקשורתי של מנחה ושופטי כוכב נולד עוזרים בייצור כותרות עוד טרם עלייתה לאויר. "השילוב בין האח הגדול בו השתתף שימי תבורי ובין העובדה שבנו עתיד להשתתף בכוכב נולד, מבטא יחסי גומלין מעניינים הראויים להמשך מעקב בין שתי התוכניות של אותה זכיינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully