וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NO דוקו

ענת קם

12.5.2009 / 11:26

סיני אבט, מנהל ערוץ 8 בשמונה השנים האחרונות, הודיע כי הוא עוזב את תפקידו על רקע תחושת מיצוי וכי בכוונתו לצאת לחופשה

סיני אבט, מנהל ערוץ 8, הודיע היום על סיום תפקידו לאחר שמונה שנים כמנהל ו-11 שנים בערוץ, על רקע תחושת מיצוי וכי ברצונו לצאת לחופשה ארוכה, שלאחריה יחליט על תפקידו הבא. אבט החל את דרכו בטלויזיה החל כקופירייטר בחברת ICP, שהפיקה ערוצים בעבור חברות הכבלים. בשנת 1997 עבר לנגה תקשורת, שם עבד כמנהל קריאטיבי של ערוץ 8 ולאחר מכן התמנה מנהל התכניות. משנת 2001 הוא מנהל את הערוץ.

במהלך כהונתו של אבט, הפך ערוץ 8 לאחד המנועים המרכזיים שמאחורי הפריחה שחלה בענף התעודה בארץ. בשנים האחרונות יצאו מבית היוצר של הערוץ סרטים רבים שזכו להצלחה מרשימה בארץ ובעולם, ובהם המועמד לאוסקר וזוכה גלובוס הזהב "ואלס עם באשיר", סדרות מצליחות דוגמת "החומר ממנו עשויה אהבה" של ארי פולמן, "בולדוג" עם מיקי רוזנטל ועם גיא מרוז, "גיבורי תרבות", "חדשות המדע" עם טל ברמן, קופרודוקציות בין לאומיות דוגמת "מועדון בית הקברות", "מחסומים", "בלעין חביבתי", "ירושלים בגאווה" ועוד.

סיני מסר היום: "ההחלטה לעזוב לא היתה קלה. אנשי נגה וצוות הערוץ מהווים עבורי בית משפחתי חם. אני שמח שהיתה לי הזכות לשמש בתפקיד כל כך מעניין בתקופה שבה הטלוויזיה שינתה את פניה והענף זכה לפריחה גדולה. אלה היו שמונה שנים מהנות, מאתגרות ומרתקות שבהן הצלחנו לבסס את מעמדו של הערוץ בארץ ובעולם והפכנו אותו לבית ליוצרים וליצירה נועזת, חדשנית וחשובה. אני מלא גאווה וסיפוק מצד אחד ועם זאת, אני מרגיש שהגיע הזמן גם לאתגרים חדשים. אמנם יש כבר כמה כיוונים לעתיד, אבל לפני הכל אני מתכוון לקחת לי קצת זמן למילוי המצברים".

ליעד ורדימון, יושב ראש נגה תקשורת: "קיבלנו בצער רב את החלטתו של סיני לסיים את תפקידו. סיני הוא אחד מאנשי הטלוויזיה המוכשרים ביותר בישראל, והוא הצעיד את הערוץ להישגים מרשימים ביותר ברמה מקומית ובינלאומית". מנגה תקשורת נמסר כי בימים הקרובים יעודכן על המינוי החדש לערוץ 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully