וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי בסרט

וואלה! ברנז'ה

12.5.2009 / 18:13

המפיק דיוויד גפן התעניין ברכישת 19% ממניות חברת ניו יורק טיימס המוחזקות על ידי חברת הרבינגר קפיטל פרטנרס. נסה את מעריב

המפיק דיוויד גפן, ממיקי אולפני דרים וורקס, מעוניין ברכישת 19% ממניות חברת ניו יורק טיימס, המוציאה לאור בין היתר את העיתונים ניו יורק טיימס ובוסון גלוב. גפן ביקש לרכוש את חלקה של חברת הרבינגר קפיטל פרטנרס. על פי סוכנות רויטרס הצעתו של גפן היתה נמוכה מדי ועל כן נדחתה. בשלב זה לא מתקיימים מגעים בין הצדדים. על פי דיווחים הרבינגר קפיטל פרטנרס בחנו גם הצעה של גוגל לרכוש את מניותיה, אולם על פי דיווחים בחברה החליטו לוותר בסופו של דבר על הרכישה.


חברת ניו יורק טיימס, הנמצאת בשליטת משפחת סולצברגר רשמה ברבעון הראשון של 2009 הפסד נקי של 74.5 מיליון דולר לעומת הפסד של 335 אלף דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. החברה הודיעה בלפני חודשיים על כוונתה לפטר 100 עובדים בעיתונים "ניו יורק טיימס" ו"בוסטון גלוב" ולקצץ את שכר העובדים ב-5% במהלך שלושה הרבעונים הקרובים בתמורה ל-10 ימי חופש לעובד.

בחודשים האחרונים אף מנסה החברה לגייס מזומנים, כדי לפרוע חובות שצברה, על רקע הירידה בהכנסות מפרסום. החברה הפסיקה את חלוקת הדיווידנדים למשקיעים, העמידה את הנתח שלה בקבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס למכירה, ובאחרונה אף הסכימה למכור 21 מתוך 52 קומות בבניין המטה שלה, הנמצא לא הרחק מטיימס סקוור בניו יורק, תמורת 225 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully