וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפירסום בכבלים ובלויין צפוי להיכנס כסעיף בחוק הסדרים

ענת קם

12.5.2009 / 21:27

שר התקשורת משה כחלון יקיים מרתון דיונים עם אנשי משרדו ונציגי האוצר לקראת ההצבעה בממשלה מחר

משרד האוצר צפוי להעלות הערב (שלישי) את החלת שידור הפרסומות בכבלים ובלווין והפעלת חבילת הערוצים הצרה בישיבת הממשלה שדנה בחוק ההסדרים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בכוונת האוצר להעלות את הנושא לדיון מאחר שהוא לא הופיע בטיוטה הראשונה של חוק ההסדרים ובכוונת האוצר לבצע באמצעות החוק הסדרה כוללת של שוק השידורים. לאחר העלאת הנושא בישיבת הממשלה יקיים שר התקשורת מרתון דיונים עם אנשי משרדו ואנשי משרד האוצר לקראת ההצבעה שצפויה להתקיים מחר.

הכנסת סעיפים אלה לחוק למעשה תשלים את עיגון המלצות ועדת מרדכי בחקיקה, לאחר שהמעבר לשיטת רישיונות והקמת "ברית המועצות" הופיעו כבר בנוסח הקודם של החוק.

על פי המלצות ועדת מרדכי, יוכלו HOT ו-yes לשדר פרסומות החל מינואר 2012, זמן המעבר לשיטת רישיונות בשידור המסחרי לפי המלצות אותה ועדה. עוד המליצה ועדת מרדכי כי החל מאוגוסט 2012 יחויבו חברות הכבלים והלווין להציע למנוייהן חבילת ערוצים צרה במחיר מוזל. חבילה זו צפויה לכלול את חמשת הערוצים הפתוחים לציבור שיכללו בשידורים הדיגיטליים, ערוצים המשודרים על-ידי בעלי רישיונות לשידור ערוץ מרכזי נוספים במידה שיהיו, הערוצים המיוחדים והערוצים הייעודיים המשודרים כיום בכבלים ובלווין. בשלב זה טרם הוחלט אם הצעת האוצר תצמד ללוח הזמנים המוצע בהמלצות ועדת מרדכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully