וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום באיכות גבוהה

ענת קם

13.5.2009 / 14:11

המיני סדרה המוסיקלית החדשה של HOT המבוססת על שיריו של צביקה פיק, תצולם ותשודר בפורמט HD

"תמיד אותו חלום", המיני סדרה המוסיקלית החדשה של HOT המבוססת על שיריו של צביקה פיק, תצולם ותשודר בפורמט HD. "תמיד אותו חלום" הינה הפקת המקור השנייה של HOT בשנה האחרונה שתצולם ותשודר בפורמט זה, קדמה לה הדרמה "תמרות עשן".

"תמיד אותו חלום" מבוססת על שיריהם של צביקה פיק ומירית שם אור, בדומה למחזמר המצליח "מרי לו", על פי סיפור שכתבה שירי ארצי ובבימויו של איתן פוקס. במרכז עלילתהסדרה ישנו מאיר (בגילומו של עדו רוזנברג) שאמו עזבה אותו כשהיה בן שמונה. האם העריצה את צביקה פיק ורצתה תמיד לשיר ולהיות כוכבת. מאיר מתבגר בעיירה הקטנה עם חברתו שולי בגילומה של דנה פרידר, שמאוהבת בגבריאל (אלון לוי), בו מאיר גם מאוהב בחשאי. הפיצוץ בין שלושתם שולח אותו לתל אביב, שם ינסה לחפש את צביקה פיק ודרכו להתאחד שוב עם אמו. בתל אביב מאמצת אותו חבורת דראגיסטים שהופכת להיות משפחתו החלופית. במפגש איתם ממציא מאיר את "מרי לו", הפרסונה הדראגיסטית שלו, באמצעותה הוא מספר את הסיפור של אמו.

אופיר רבינוביץ', המפיק הראשי של HOT מסר: "הסדרה 'תמיד אותו חלום' תביא למסך הטלוויזיה בישראל בשורה חדשה ורעננה מז'אנר הדרמה המוסיקלית. חברת HOT ממשיכה להוביל את היצירה המקורית בישראל עם פסגת הקדמה הטכנולוגית וזוהי הפקת המקור השנייה, במהלך השנה החולפת, שתצולם ותשודר בטכנולוגיית ה-HD".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully