וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סופי?

ענת קם

13.5.2009 / 21:20

בכיר במעריב בתום פגישת העיתונאים עם נציגי הדירקטוריון: "יש ניסיון של הצדדים למצוא את הדרך להחזיר את יובל וגלעזר לעיתון"

"אנחנו מקווים שהמהלך הפיך", כך אמר הערב בכיר במעריב בעקבות פגישת בכירי העיתון עם נציגי הדירקטוריון שהסתיימה לפני שעה קלה. העיתונאים ביקשו את הפגישה במטרה לבטל או להפחית את הקיצוצים ולאפשר את שובם לתפקיד של רותי יובל ודורון גלעזר. אחד הנוכחים בפגישה סיפר לוואלה! ברנז'ה: "הייתה פגישה חיובית והיא לא תהיה האחרונה. יש ניסיון של שני הצדדים למצוא את הדרך להחזירם לעיתון כי הם אנשים מאוד חשובים וכולם מבינים את זה".

בפגישה השתתפו כמה מבכירי העיתון, בהם העורך הכלכלי רפי רוזנפלד, הכתבת שרה ליבוביץ-דר, עורכת הלייף סטייל ליאת תימור ועוד. מטעם דירקטוריון מעריב נכחו רון ויסברג ונציגים נוספים. מו"ל העיתון, עפר נמרודי, לא השתתף.

כפי שפורסם היום בוואלה! ברנז'ה, קבוצה של בכירי העורכים במעריב בהובלת ליבוביץ-דר ועורך המוסף לשבת רמי רוטהולץ, יזמה פניה לדורון גלעזר ורותי יובל בניסיון לשכנעם שלא לעזוב את העיתון. בשיחה שהתקיימה אתמול בין הצדדים אמרו גלעזר ויובל כי הפתרון למשבר מצוי בידי הדירקטוריון ובעקבות שיחה זו נקבעה הפגישה הערב, שהתנהלה כאמור באווירה טובה.

מוקדם יותר היום אמר אחד מבכירי העיתון לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו קבוצה שמייצגת את כל המחלקות בעיתון שמנסה להציל לעצמה את מקום העבודה. לשם מכוונים המאמצים. הציפיות שלנו הן שיתנו לנו לעשות את העיתון וימנעו את הטלטלה. דורון ורותי, באצילותם הרבה, אפשרו לנו שקט תעשייתי ככל הניתן ולא סיפרו לנו על כל התלאות שהם עברו עם הדירקטוריון. ההרגשה שלנו היא שניתן להציל את העניין וגם אם לא, אנחנו חייבים לנסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully