וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור בביקיני

ענת קם

17.5.2009 / 16:09

תכנית הלילה של שליין תשודר בחודשי הקיץ בשעה 22:00. גורם בערוץ : "אין להם מה לשדר, אז משתמשים בשליין כדי להימנע משידורים חוזרים"

תכנית הלילה של ליאור שליין תוקדם לפריים טיים השני בערוץ 10. החל מה-7 ביוני, למשך שלושה חודשים, תשודר תכנית הלילה בשעה 22:00. תכנית סיכום חדשות היום, "היום שהיה" עם גיא זהר, תשודר מדי ערב בשעה 23:00 ו"לילה כלכלי" תשודר ב-23:30 . ביום חמישי הקרוב תצא תכנית הלילה להפסקה בת שבועיים כדי לאפשר למערכת התכנית להיערך בהתאם. גורם בערוץ הסביר, כי הכוונה היא ליצור תכנית שתפנה לקהל צעיר יותר ותשודר במתכונת קלילה ו-"קיצית". סמוך לחזרת התכנית לשעת השידור המקורית, לקראת החגים, תעלה לשידור העונה השלישית של "הישרדות". במקביל צפויות לעלות בשבועות הקרובים התכנית החדשה של אורלי וילנאי וגיא מרוז ותכנית הריאליטי "הבלוק". יחד עם זאת, גורמים אחרים אומרים כי בשל מצוקת הכספים של הערוץ והקפאת ההפקות כתוצאה מהמשבר, העדיפו להקדים את שליין על פני שידורים חוזרים נוספים.

ליאור שליין מסר בתגובה: "זאת משימה מאוד קשה, לשדר מול תכניות הפריים-טיים של ערוץ 2, עם תקציבי הענק שלהן, אבל ננסה לעמוד בה בכבוד. אכן, ביום חמישי הקרוב נצא לפגרה בת שבועיים, במהלכה אני מקווה למצוא את פסלון החסינות שערוץ 10 החביא לי באולפן".

ליאת פלדמן, סמנכ"ל התכניות של ערוץ 10: "שליין הינו יוצר מרכזי וחשוב בערוץ 10, והקדמת שעת השידור של תכניתו תלווה בעיבוי והרחבה של תכני הומור, סאטירה וכיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully