וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל פרידמן שלח לכם נדנוד

ענת קם

17.5.2009 / 18:03

תכני קשת ו-mako יופיעו באתר msn במסגרת שיתוף פעולה בתחום התוכן בין הזכיינית למייקרוסופט ישראל

קשת ומיקרוסופט חתמו היום (ראשון) על הסכם לשיתוף פעולה ארוך טווח בתחומי התוכן, במסגרתו יספק אתר mako תכנים שיוצגו באתר MSN ישראל. התכנים יתפרסו על פני תחומים מגוונים הכוללים בידור, לייף סטייל ועוד וכן תכנים טלוויזיוניים של קשת הניתנים לצפייה באתר mako. כך למשל, יוכלו גולשי MSN ליהנות מצפייה בקטעים מהתכניות "ארץ נהדרת", "האח הגדול", "כוכב נולד" ועוד.

שיתוף הפעולה יאפשר צפייה משותפת בקטעי וידיאו למשתמשי מסנג'ר של מייקרוסופט. שיתוף פעולה זה הוא ראשון מסוגו לאתר mako שעלה לאוויר לפני חצי שנה. בנוסף, על פי ההסכם mako יטמיע שירותים טכנולוגיים של מיקרוסופט. לאחרונה חתם MSN שורה של הסכמי תוכן אם האתרים וואלה!, ONE, גלובס ואחרים.

בסקר TIM לחודש אפריל שפורסם לאחרונה רשמו שני האתרים ירידה בחשיפה ביחס לחודש מרץ. אתר mako זכה ל-22.2% לעומת 28.7% במרץ ו-MSN זכה ל-21.3% לעומת 24.2% במרץ.

עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל: "ההסכם משקף את המגמה של התלכדות האינטרנט והטלוויזיה למדיה משולבת אחת והוא לוקח את המגמה הזו צעד אחד קדימה, באמצעות שיתוף פעולה בין שניים מהגורמים המובילים בתחומיהם בישראל הן ברייטינג והן בחדשנות טכנולוגית. הפעילות המשולבת תעשיר את חוויית התוכן של גולשי MSN וכן של צופי תוכניות קשת באמצעות כלים טכנולוגיים חדישים שיעמדו לרשותם. אנו רואים בהסכם צעד ראשון לפעילויות אינטרנט-טלוויזיה מגוונות נוספות בעתיד ורואים בשילוב קשת-מיקרוסופט שילוב מנצח".

גיל בהר, סמנכ"ל ניו מדיה בקשת : "מדובר בחיבור מצוין בין שני גופים מובילים בתחומם. מיקרוסופט מובילה בתחום הטכנולוגיה ואילו mako מוביל בתכנים ובוידיאו, דבר שיאפשר שילובים מעניינים של טכנולוגיה חדשה ותוכן אטרקטיבי. אנו רואים בפלטפורמות של מיקרוסופט ערוצי הפצה נוספים והזדמנות מצוינת ל-mako להגיע לקהלים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • msn
  • mako

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully