וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של גאפ

איילה צורף

18.5.2009 / 14:14

במכרז התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס וגיתם. חנות ראשונה של GAP תיפתח בקניון ממילא בירושלים בחודש אוגוסט

תקציב הפרסום של גאפ יטופל באדלר-חומסקי. זאת לאחר מכרז שבו התמודדו גם גיתם וגלר-נסיס. גם במכרז עצמו סרבה חברת אלביט מסחר וקמעונות לפרט בפני משרדי הפרסום את גובה התקציב השנתי, בוודאי שלא להתחייב לסכום מסויים.

ולמרות זאת, בשל היותו של גאפ מותג שכל משרד פרסום ירצה להתהדר בו, התמודדו על התקציב שלושה ממשרדי הפרסום הבולטים בישראל. החברה כן התחייבה בפני משרדי הפרסום לערוך מהלך השקה למותג בישראל, אם כי התחייבות כזו לא בהרכח מעידה על גובה תקציב כלשהוא.

לדברי אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות: "ההחלטה בדבר תקציב הפרסום של GAP התקבלה לאחר תהליך אינטנסיווי ומורכב בו נבחנו הצעותיהם של כמה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל"

צוות הבחירה במשרד הפרסום הורכב מבכירי חברת אלביט מסחר וקמעונאות וכלל גם את היועצים החיצוניים יעקב קדמי ותמי גניגר.

אלביט מסחר וקמעונאות הינה חלק מחברת אלביט הדמיה אשר נמצאת בשליטתו של מוטי זיסר. החברה מחזיקה בזיכיונות ומפעילה בישראל את רשתות האופנה MANGO ו-G-STAR. בפברואר 2009 הודיעה אלביט מסחר וקמעונאות כי קיבלה את הזיכיון להבאת המותגים GAP ו-BANANA REPUBLIC לישראל.

לאחרונה הודיעה החברה כי חנות ראשונה של GAP תיפתח בקניון ממילא בירושלים בחודש אוגוסט 2009 ותשתרע על שטח של כ-800 מ"ר. החנות תכלול את כל קווי המותג ובהם נשים, גברים, ילדים ותינוקות. חנות ראשונה למותג BANANA REPUBLIC צפויה להיפתח בתחילת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully