וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהוקים חדשים ל"תמיד אותו חלום"

ענת קם

18.5.2009 / 16:27

שמואל וילוז'ני, זאב רווח, תחיה דנון ושרית וינו אלעד מצטרפים לדרמה "תמיד אותו חלום" של HOT

שמואל וילוז'ני מצטרף מיני סדרה של HOT "תמיד אותו חלום". וילוז'ני יגלם את דוד, אבא של כוכב הסדרה מאיר (עדו רוזנברג). כשאמו של מאיר קמה במפתיע ועוזבת את הבית הוא מבין שדוד שבור הלב לא מסוגל לחפש אחריה והוא מחליט למצוא את התשובות בעצמו.

לאחרונה לוהק לסדרה גם זאב רווח, שיגלם את ז'אק אברמסון, אמרגן עבר מיתולוגי שהיה אחראי בשעתו על זמרות הליווי של צביקה פיק ושל כוכבים אחרים. בהווה ז'אק הוא זקן חולה וסהרורי בעל מצבי רוח בלתי צפויים, ששולח את מאיר למקומות הזויים במסגרת חיפושו אחר אמו האבודה. עוד הצטרפו לסידרה שרית וינו אלעד ושחקנית התיאטרון תחיה דנון.

"תמיד אותו חלום" שתעלה ב-HOT באוקטובר 2009 היא מיני סדרה מוסיקלית על פי סיפור שכתבה שירי ארצי ובבימוי איתן פוקס, המלווה בשיריו של צביקה פיק. העלילה סובבת סביב סיפורו של מאיר, שבגיל שמונה עזבה אימו מרים באופן מסתורי את ביתם בחצור הגלילית. מאיר מתבגר בעיירה הקטנה עם חברתו שולי, שמאוהבת בגבריאל (אלון לוי), שבו מאוהב בחשאי גם מאיר. הפיצוץ הבלתי נמנע בין שלושתם שולח אותו לתל אביב, שם הוא ינסה לחפש את צביקה פיק, ודרכו להתאחד שוב עם אימו.בתל אביב מאמצת אותו חבורת דראגיסטים שהופכת להיות משפחתו החלופית. במפגש איתם ממציא מאיר את "מרי לו", הפרסונה הדראגיסטית שלו, באמצעותה הוא מספר את הסיפור של אימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully