וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובים בהבטחות

ענת קם

20.5.2009 / 0:05

רשת, קשת ו-yes מתמודדות על פרסים רבים בתחרות הפרומואים הבינלאומית היוקרתית PROMAX-BDA

נציגות ישראלית מכובדת בטקס פרסי ה-Promax-BDA העולמיים, בתחרות המעניקה פרסים לתשדירי פרומו וקמפיינים לקראת עליית תכניות וכן לתכניות טלוויזיה. בתחרות השנה ישנן 12 מועמדויות לפרומואים של רשת, שמונה מועמדויות לפרומואים של קשת ושש מועמדויות של yes. הפרסים יוענקו לזוכים במהלך פסטיבל שיתקיים בניו יורק ב-16 ביוני. בשנה שעברה זכה קמפיין האוריגמי של קשת ל-mako בפסלון זהב והפרומו לתכנית "המפצחים" של מיקי רוזנטל ורונאל פישר, גם היא בקשת, זכה בפסלון ברונזה.

השנה מועמדים הפרומואים ל"המירוץ למיליון", "הפוליגרף" ו"רוקדים עם כוכבים" בקטגוריית הארט דירקשן ועיצוב, שם יתמודדו מול הפרומואים ל"הסופרנוס" ולטקס פרסי המוזיקה 2008 של MTV, וכן מול פרומואים ל"המטבח" ול"נולד לרקוד" של קשת והפרומו של ערוץ 1 ופרומתיאוס למשחקים האולימפיים בבייג'ינג.

"האח הגדול" של קשת מועמדת בקטגורית תכניות הבידור. קידומי העונות החדשות של yes stars ו-yes stars-ישראלי מועמדים בקטגוריית הארט דירקשן ועיצוב בתמונות. קטגוריה זו שונה מהפרומואים משום שהיא בוחנת תמונות ולא סרטונים. כל המועמדויות הן בתחרות פרומקס-עיצוב.

בתחרות פרומקס-קידום ושיווק ישנם מועמדויות רבות נוספות. בקטגוריית הפרומו שהופק in-house מועמדים הפרומואים ל-"המירוץ למיליון" ו-"הפוליגרף" של רשת ו-"המטבח" ו-"נולד לרקוד" של קשת. בקטגוריית הקמפיין לתכנית קומית מועמד הקמפיין ל"באה בטוב" התכנית של עינב גלילי ברשת. בקטגוריית הפרומו לתכנית דרמה מועמדת "כוונות טובות" של רשת. בקטגוריית הפסקול מועמד הפרומו ל"המטבח" של קשת. בקטגוריית עיצוב התפאורה מועמדות "המירוץ למיליון", "רוקדים עם כוכבים" ו"הפוליגרף". בקטגוריית הבימוי מועמדים "המירוץ למיליון" ו"הפוליגרף" של רשת.

בקטגוריית הפרומו לתכנית ריאליטי מועמדים הפרומואים לתכניות "המטבח" ו"נולד לרקוד" של קשת. בקטגוריית סרטי הקולנוע המשודרים בטלוויזיה מועמדים הפרומואים של yes לסרטים המשודרים אצלה ולערוצי הסרטים שלה. בקטגוריית מצגת השיווק מועמדות המצגות של yes ל-yes movies ו-yes stars-ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully