וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה סמירה: "זו התנפלות מזעזעת"

ענת קם

20.5.2009 / 23:34

בכירים בתעשיית הטלוויזיה הגיבו בתדהמה לתקיפת שירה מרגלית. מנכ"ל רשת יכנס את העובדים לשיחה בעקבות המקרה

בכירים בתעשיית הטלוויזיה הגיבו הערב בתדהמה לתקיפתה של המשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית. לדברי רפי גינת, מגיש תכנית התחקירים שלהזכיינית, "כלבוטק" ששודרה סמוך לאירוע, “אני נדהם מהסיפור הזה ומאחל לה החלמה מהירה. אני לא חושב שזה קשור לתחקיר, אם זה קשור לתחקיר בדרך כלל מאיימים על מי שעורך אותו, אבל זה מאוד חמור שמגיעים למנכ"ל או למשנה למנכ"ל”.

מתוקף תפקידה אין למרגלית מעורבות בתחקירים המשודרים ב"כלבוטק", אולם גם תקיפתו של מנכ"ל קשת אבי ניר נחקרה כקשורה לתחקיר בתכנית "שתולים". בשלב זה המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות המקרה. עובדי רשת הונחו שלא להגיע לבית החולים איכילוב . ביום חמישי צפוי מנכ"ל רשת אבי צבי לקיים שיחה מיוחדת עם עובדי החברה בעקבות המקרה.

העיתונאי עמנואל רוזן, מגיש התכנית "תיק תקשורת" אמר: "אני מאחל לשירה בריאות ואושר ומקווה שתחזור מהר לעבודה".

המפיק אסף גיל, שמפיק עבור רשת את "אינסטינקט בסיסי", "רוקדים עם כוכבים" ו"קצרים" אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "אני כמובן מזועזע מאוד, זה מזעזע במיוחד כי רק לאחרונה הותקף אבי ניר וקשה שלא לחשוב על זה בהקשר הזה. אני באמת מאחל לשירה הבראה מהירה, עם כל הצער אני יודע שהיא אישה חזקה והיא תתגבר גם על זה ואני מאחל לה שתתאושש במהרה ותחזור לעבודה". אוהד אשכנזי, העורך הראשי של "שבוע סוף" ובכיר במחלקת התוכניות של רשת אמר: "זה עוד אירוע מפחיד ומטריד. אבל שירה נמרה, אני בטוח שתחזור לעצמה מהר".

היוצרים: "תוקפייך ניסו לפגוע בחופש הביטוי ובחופש היצירה"

מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השנייה אמר: "זו התנפלות מזעזעת, אני יודע שהמשטרה מטפלת בנושא ביסודיות. אני מקווה שמוקדם ככל הניתן יימצאו המעורבים כדי לברר מה עומד מאחורי האירוע המזעזע הזה. אני מאחל כמובן לשירה בריאות ושתחזור מהר לכושר".

יושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש, מודיעה כי היא מזועזעת ממעשי האלימות שפוגעים בתעשיית הטלוויזיה בתקופה האחרונה. היא מצפה כי המשטרה תחקור במהירות וביעילות את הפרשה. היא מאחלת החלמה מהירה לשירה מרגלית ובכוונתה להעלות את נושא הגברת האלימות בתעשייה בישיבת המועצה הקרובה.

מזכיינית ערוץ 2 קשת נמסר: "אנו מביעים זעזוע עמוק על תקיפת מרגלית ומאחלים לה החלמה מהירה. אנו תקווה כי יתפסו במהרה את התוקפים וימצו איתם את הדין".

רני בלייר וליאורה קמינצקי העבירו היום למרגלית מכתב בשם חברי איגודי הבימאים והתסריטאים : "אנחנו מבקשים להביע הלם, זעזוע ושאט נפש ממעשה התקיפה הנתעב שעברת אתמול. תוקפייך הפחדנים ניסו לפגוע בחופש הביטוי ובחופש היצירה. זו התנהגות נפשעת, שחברה דמוקרטית חייבת להילחם בה ולהוקיעה. אנחנו מאחלים לך מכל הלב רפואה שלמה. חזרתך לעבודה השוטפת תוכיח לתוקפים שאם ביקשו להשיג משהו – השיגו בדיוק את ההפך. לא ניתן לאלימות לנצח!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully