וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם צריכים לעשות עכשיו בדק בית"

ענת קם

21.5.2009 / 20:26

ביום שאחרי תקיפת מרגלית, מפלס הפאניקה בתעשיית הטלוויזיה נמוך. האבטחה לא תוגברה והבכירים לא לוקחים את זה אישית

ורשבסקי: "לא מתייחס אישית"

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10: "אני לא מתייחס אישית למקרה הזה, רק מאחל לשירה שתבריא. אצלי אין שום חשש שבכירים בתקשורת נמצאים עכשיו על הכוונת".

.


.
.

בנזימן: "מאד לא מפחד"

ראודור בנזימן מנכ"ל חדשות 10: "אין שום תגבור או היערכות. אני לא מאמין בזה. מי שרוצה לתפוס איש טלוויזיה יתפוס אותו כך או אחרת, אין בזה דשם דבר הגיוני, מעשי או מועיל. אני באופן אישי מאוד לא מפחד".

.


.

דאבוש: "התרעתי"

נורית דאבוש, יושבת ראש מועצת הרשות השנייה: "אני מקווה שטעיתי אבל התרעתי כבר לפני כמה חודשים שאנשים לא רואים את הכתובת על הקיר. אני לא יודעת מי עשה את זה אבל לא הופתעתי אתמול, אני לא פוחדת ולא הגברתי את האבטחה.

"חשוב ששירה תרגיש טוב, יש לי הערכה גדולה אליה וכולם צריכים לעשות עכשיו בדק בית ולראות אם ניתן לנהל דיאלוג בשוק הזה בצורה שלא חורגת מגבולות הטעם הטוב".

זהבי: "שום דבר לא יעצור אותנו"

אדר זהבי, מנכ"ל חברת צ'רלטון המפעילה את הערוצים ספורט 1 ו-2: "אנחנו לא תגברנו אבטחה. האירוע הזה מפחיד מאוד, אבל אנחנו בדעה ששום דבר לא יעצור אותנו ואחרים בתעשייה מלעשות את תפקידנו בתקשורת.

"בספורט לדאבוני קיימים אוהדים שמאיימים אבל זה מעולם לא היווה שיקול בהחלטות שאנחנו מקבלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לוי: אנחנו לא עושים שינויים"

אורי לוי, מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1 ומוותיקי הטלוויזיה הישראלית: "זה מבהיל. גם חוסר הידיעה למה זה קרה, העובדה שזה לא פוענח, יש חוסר ודאות באירועים האלה וזה מדאיג.

"כאן לא עשינו שינויים. אם התופעות האלו יימשכו ונבין מה הרקע להן אולי נשנה משהו. אני לא מפחד באופן אישי, הדבר היחיד שמפחיד זה חוסר הידע מה עומד מאחורי זה".

סוקניק: "ישראל הופכת לגן עדן לעבריינים"

גדי סוקניק, מגיש "אנשי היום" ברשת ובכיר לשעבר בחדשות 2: "אני באופן אישי לא מפחד. באופן כללי אני לא מתייחס לפרטים כי שלוש ההכאות של אנשי תקשורת בחודשים האחרונים לא פוענחו וזה מה שצד את עיני.

"אני לא יודע מה קרה, אם אלה באמת היו ענייני עבודה או משהו אישי. ישראל הופכת להיות גן עדן לעבריינים, המשטרה חזקה בביטחון לאומי אבל חלשה בחיי היום יום ובביטחון האישי, בתי המשפט מצטיינים בסחבת והמצב הזה נוראי. המקרה של שירה מזעזע את העיתונאים ולו רק בגלל החשש שאולי זה קשור לעבודה, אבל זו עוד חוליה בשרשרת. יהיה חמור מאוד לגלות קו מחבר בין כל המקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully