וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג ארה"ב: 28.8 מיליון צופים בגמר "אמריקן איידול"

וואלה! ברנז'ה

22.5.2009 / 0:30

נתוני צפיה נמוכים לגמר הריאליטי המצליח של רשת FOX. גמר העונה השמינית מתמקם במקום הלפני האחרון על פי מדידת מספר הצופים

"אמריקן איידול" סגרה ביום רביעי את העונה השמינית עם שיא שלילי לפרק גמר של התכנית בכל עונותיה במדידת רייטינג לגילאי 18-49. משדר הגמר של התכנית נמשך על פני שעתיים וצפו בו על פי ההערכה 28.8 מיליון צופים בממוצע. בחצי השעה האחרונה זכתה התכנית לפיק של 34 מיליון צופים.

על פי מדידה לגילאי 18-49 מדובר בירידה של 12% מהגמר של העונה השביעית של "אמריקן איידול" שהתקיים במאי 2008. על פי מדידה של מספר הצופים מדובר בכארבעה מיליון צופים פחות מגמר 2008. המשדר אמש הוא הגמר השני הכי נמוך אחרי גמר העונה הראשונה שבו צפו 23 מיליון צופים.

התכנית של רשת FOX סיימה את עונתה השמינית כתכנית השניה הכי נצפית בקרב מבוגרים. קודמת לה בדרוג "עקרות בית נואשות" של רשת ABC.

בגמר התכנית זכה כריס אלן שגבר על הפייבוריט אדם למברט בן ה- 27. אלן היה הראשון בתולדות התוכנית שזכה לקבל גביע בצורת מיקרופון על הישגו. כ- 100 מיליון אנשים הצביעו עבור ההזדמנות לקבוע את הזוכה בתוכנית ומדובר בשיא מצביעים של כל העונות. בתכניות ששודרה ברביעי בערב בארצות הברית הופיע זוכה העונה שעברה של "אמריקן איידול", דיוויד קוק, הזמרת פרגי והבלק אייד פיז, סינדי לאופר, ליונל ריצ'י, סטיב מרטין וכוכבי העונה הנוכחית. למברט ואלן ביצעו יחד עם חברי קווין לשעבר, בריאן מיי ורוג'ר טיילור, את הלהיט "We Are The Champions". לפני כן ביצעו השניים דואטים עם כוכבי ענק בעולם המוזיקה, כשאלן חבר לקית' אורבן ואילו למברט הופיע עם להקת קיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully