וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות סלולרית

ענת קם

24.5.2009 / 12:36

סלקום מפתחת תכנית ריאליטי חדשה, בהשקעה של שלושה מיליון שקל, שתשודר בסלולר ובאינטרנט. דורי מדיה דרסט מפיקים

סלקום מפתחת תכנית ריאליטי סלולרית חדשה בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים, שתופק על ידי דורי מדיה דרסט, יוצרת "האלופה" ו-"עבודה ערבית". על פיתוח הסדרה אחראית יעל אבנרי שערכה בעבר את הריאליטי "היפה והחנון".

בתכנית שתשודר בסלולר ובאינטרנט תהיה מעורבות גדולה של הצופים והגולשים, שיוכלו להשפיע על המהלכים הבאים בה. את הליהוק יבצע מורן מרציאנו, שאחראי על ליהוק המשתתפים ב-"המירוץ למיליון", "האח הגדול" ו"הישרדות".

בינואר האחרון הכריזה סלקום על שורה של מהלכים תוכניים ושיווקיים לקראת חיזוקה כחברת מדיה. בין היתר, הוצג פרויקט "תיסלם 2.0" במסגרתו הפכה להקת תיסלם הוותיקה בשיתוף סלקום ללהקה מצוירת בסגנון להקת הגורילז. בנוסף, בחודש פברואר האחרון העלתה סלקום סדרת ריאליטי סלולארית בכיכובה של דנה אינטרנשיונל בשם "דנה נמה, דנה קמה". בסדרה שהפיקה חברת ארצה הפקות הייתה אינטרנשיונל כלואה בתוך וילה למשך שבועיים, כפרודיה על תכניות הריאליטי הטלוויזיוניות.

בשנה האחרונה עלה שיעור הצפייה במדיה הסלולארית ועולה כי מרבית לקוחות הדור השלישי בישראל צפו בה לפחות פעם אחת. על פי דיווחי חברות הסלולר לשנת 2008, עומד מספר לקוחות הדור השלישי בישראל על למעלה מ-2.8 מיליון לקוחות.

מסלקום נמסר בתגובה: "איננו מגיבים בתקשורת על מהלכים עתידיים של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully