וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב משדרים חדשות

ענת קם

25.5.2009 / 11:13

שידורי CNN ישובו ל-HOT החל מהחודש הבא וישודרו באפיק 74, זאת בעקבות הסכם שנחתם בין חברת הכבלים לחברת טרנר, מפעילת הערוץ

שידורי רשת CNN חוזרים ל-HOT. לאחר למעלה משנה וחצי בהן הועברו שידורי הרשת בלעדית רק ב-yes, חתמו HOT וקבוצת טרנר, מפעילת CNN על הסכם חדש לשיתוף פעולה, לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה בנושא עלות הערוץ.

בנובמבר 2007 תמו שידורי CNN ב-HOT לאחר שהחוזה לא הוארך בעקבות סירוב CNN להפחית בעלויות. הערוץ יחזור לשידור ב-1 ביוני באפיק 74. בספטמבר יעלה הערוץ עם לוח שידורים חדש שיכלול תכניות בהנחיית בכירי המגישים של הרשת, כמו ריצ'רד קווסט, פיונילה סוויני ובקי אנדרסון. שיאו של לוח השידורים החדש יהיה בהשקת תכניתה החדשה של כריסטיאן אמנפור, שלראשונה תגיש תכנית אירוח לילית.

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT מסר: "אני רואה חשיבות בהחזרת ערוץ CNN לפלטפורמת השידורים של HOT, ומברך על ההבנות אליהן הגענו עם קבוצת טרנר. CNN ישתלב במגוון ערוצי החדשות הבינלאומיים המובילים שאנו מציעים".

רון סיקון, סגן נשיא ומנהל איזור המזרח התיכון בטרנר מסר: "נהנינו ממערכת יחסים מצוינת עם HOT במהלך 17 השנים האחרונות, ואנו מאוד מרוצים מכך שהצפייה ב-CNN תהיה שוב אפשרית למנויי HOT. ההסכם שנחתם יהווה בסיס לשיתוף פעולה עתידי בין קבוצת טרנר לחברת HOT. בזמן בו מודעות והבנה של הסביבה הכלכלית והחדשותית הגלובליות הן כל כך נחוצות, אנו מצפים לספק לאזרחי ישראל את הפרספקטיבה הבינלאומית, הנדרשת מהסיפורים הגדולים המתרחשים מדי יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully