וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר, גיתם ויהושע מתמודדים על תקציב מכבי

איילה צורף

25.5.2009 / 15:26

המשרדים המתמודדים על תקציב הקופה יתבקשו להגיש סכום אותו הם מתחייבים להפנות לרכישת שטחי פרסום ב"מכביתון"

שלושה משרדי פרסום החליטו לקחת חלק במכרז על תקציב קופת חולים מכבי ולהתמודד על תקציב של 6-7 מיליון שקל בשנה. המשרדים הם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO ויהושע TBWA.

המשרדים שהוזמנו להתמודד במכרז אך החליטו שלא לקחת בו חלק הם מקאן אריקסון וראובני פרידן (שמתמודדים על מכרז תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית שנערך במקביל). עוד הוזמנו להתמודד שלמור-אבנון-עמיחי וגלר-נסיס וגם הם החליטו שלא לקחת חלק במכרז.

כפי שנחשף ב-TheMarker, בין היתר, יתבקשו המשרדים שמבקשים לזכות בתקציב להתמודד בסעיף חריג למדי בענף הפרסום: הם יתבקשו להתחייב בפני קופת החולים על סכום אותו יפנו בכל שנה לפרסום בעיתון השייך לקופה - ה"מכביתון", עיתון המופץ למבוטחי מכבי, הכולל גם פרסומות.

במכרז המקורי ביקשה קופת החולים ממשרדי הפרסום להתחייב על מינימום של 600 אלף שקל בשנה פרסום ב"מכביתו" אך התרעמות של בעלי משרדי הפרסום בטענה כי מדובר בסעיף לא הוגן, הביא את מכבי לשנות את נוסח הסעיף כך: "המשרדים שיעלו לשלב ב' רשאים להציג בפנינו את הצעותיהם באשר לפרסום ב'מכביתון', תוך שהם אינם מוגבלים במחיר סף כלשהו". כך שלמעשה המשרדים מתמודדים בינהם, בין היתר, גם על גובה התקציב שהם יפנו למודעות של הלקוחות של אותו משרד בעיתון של קופת חולים מכבי.

ממכבי נמסר כי "בתוך כשבועיים ייבחרו המשרדים שיעלו לשלב הבא בו ידרשו המתמודדים להציג פתרון אסטרטגי וקריאטיווי לבריף אותו יקבלו מהקופה. תהליך המכרז מתחילתו ועד לבחירת הזוכה עתיד להימשך כחודשיים, כך שמכבי צפויה להודיע על בחירתה בתחילת חודש יולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully