וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס הוקרה לאליעזר ז'ורבין

ענת קם

25.5.2009 / 18:04

ז'ורבין, ממייסדי משרד הפרסום דחף ומחלוצי ענף הפרסום בישראל, יקבל פרס על מפעל חיים בטקס פרסי קקטוס הזהב

אליעזר ז'ורבין יקבל פרס הוקרה על מפעל חיים בטקס קקטוס הזהב הקרוב, שיתקיים מחר. ז'ורבין, 85, ממייסדי משרד הפרסום דחף ומחלוצי ענף הפרסום בישראל בכלל, היה אחראי על עשרות קמפיינים ושותף בהחדרת מותגים ישראליים ובין לאומיים רבים. ז'ורבין התחיל את קריירת הפרסום שלו כחבר בארגון הלח"י, הפך ליועץ סתרים של מנהיגי ישראל וחבר אישי של רבים מהם, בהם שמעון פרס, יצחק רבין, יצחק שמיר, עזר ויצמן, אהוד אולמרט, בנימין נתניהו ועוד.

ז'ורבין הקים את משרדו 'דחף' בשנת 1953 ובין לקוחותיו נמנים קוקה-קולה, ג'ינס ליוויס, קרייזלר, סוזוקי ועוד. בין הישגיו האישיים בולטת הובלת קמפיין המהפך של הליכוד בבחירות 1977. סיסמת הבחירות שהמציא, 'הליכוד-כוח 1', הובילה את הליכוד לניצחון ולמהפך היסטורי בפוליטיקה הישראלית.

יגאל בראון, מנכ"ל איגוד הפרסום: "יש לנו היום תעשיית פרסום מהמפותחות בעולם, בין היתר תודות לדור המייסדים שמר ז'ורבין נמנה על בכיריו. דור שגידל את הפרסומאים של היום והניח את התשתית לענף פרסום מקצועי ויצירתי. אליעזר ז'ורבין הוא מחלוצי הענף שתרם רבות להתפתחות משרדי הפרסום בישראל, ויש לנו הכבוד להוקיר אותו על כך ולהעניק לו את 'קקטוס מפעל חיים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully